آخرین اخبار از وضعیت جسمانی شهلا ریاحی


بیماری شهلا ریاحی چیست؟

دلگرم کننده: پسر شهل ریاحی از وضعیت جسمانی مادرش ابراز نگرانی کرد و گفت این روزها ما را نمی شناسد، نمی تواند غذا بخورد و حرف بزند.

اکثر بچه های پنجاه و شصت ساله سریال فراموش نشدنی «در خانه» را به یاد دارند. سریالی ویژه کودک و نوجوان که سپس از شبکه دو سیم پخش شد و داستان وقایع و بازی های سه دوست در تعطیلات تابستانی را روایت می کند. خانواده جواد از اهالی خانه عزیز کنوم هستند و محسن و پدرش در همسایگی آنها زندگی می کنند. یک طوطی به نام لشنیک هم دارند.

در یکی از تعطیلات تابستانی مرتضی پسر عموی علی به خانه آنها آمد و شیطنت های این سه کودک بازیگوش محور اصلی داستان های هر قسمت را تشکیل می داد.

وضعیت جسمانی شهلا ریاحی وخیم است!

سریال «خانه ما» یکی از آثار متعددی است که شهلا ریاحی با نام اصلی خود (قدرت الزمان وفادوست) در آن به ایفای نقش پرداخت. وی در هفدهم سال 1305 به دنیا آمد و شهلا ریاحی همسر اسماعیل ریاحی کارگردان و فیلمنامه نویس مطرح کشورمان بود که با تشویق همسرش وارد دنیای هنر شد و فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد. او هست.

اولین فیلم شهله ریاحی مربوط به سال 1330 است و بازی در فیلم نهنگ عنبر 2 محصول 1374 آخرین تجربه سینمایی یک جانباز است.

شهلا ریاحی آخرین بار در سال 1360 در سریال مهمان طوبی ایفای نقش کرد و سال ها از دنیای هنر دور بود.

وضعیت جسمانی شهلا ریاحی وخیم است!

سال گذشته تصویری از این بازیگر در فضای مجازی منتشر شد و اعلام شد که این بازیگر در خانه سالمندان قرار گرفته است و این روزها انتشار تصاویر او واکنش های متعددی را از سوی مخاطبان به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید  شقایق دهقان در کنار خواهرش مهرناز !

اما در این رابطه منوچهر ریاحی فرزند شهل ریاحی در مورد آخرین وضعیت مادرش گفت: هرچه در زندگی دارم مدیون مادرم هستم، حتی مدرک دکترا را مدیون مادرم هستم که وضعیت بدی هم ندارد.

آنها در حال حاضر در یک پانسیون خصوصی تحت مراقبت هستند و وضعیت چندان خوبی ندارند. مادرم با توجه به سنم نیاز به مراقبت دائمی دارد و به همین دلیل باید بتوانیم به خوبی از او مراقبت کنیم.

ریاحی ادامه داد: مادرم چندین بار تحت عمل جراحی قرار گرفت و حتی برای تامین مخارجش مجبور شدم خانه و ماشینم را بفروشم و همچنان بدهکار هستم. البته من فرزند او هستم و وظیفه خود را انجام داده ام اما آیا آنها هنرمند این مملکت نیستند؟ پس چرا هیچکس در این مدت از آنها مطلع نمی شود و حال آنها را نمی پرسد؟

وی تاکید کرد: در آن دوره سینما فقط یک بار از مادرش سوال کرد اما شبکه تلویزیونی به هیچ وجه درباره وضعیت آنها اظهار نظر نکرد. خیلی بد است که هنرمندان ما تا زمانی که روی پا هستند و کار می کنند مورد توجه قرار می گیرند.

منوچهر ریاحی ادامه داد: مادرم این روزها از زخم بهاری رنج می برد. از آنجایی که قدرت قورت دادن ندارد، معده خود را عمل می کند و بالای شکمش قیفی می گذارند که از طریق آن غذای مخلوط به معده آنها منتقل می شود. آنها نه می توانند صحبت کنند و نه ما را می شناسند. هر بار که به دیدنش می رویم بدون هیچ عکس العملی به ما نگاه می کند و حتی نمی تواند سلام کند. امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابد.

بیشتر بخوانید  مهران احمدی به پایتخت ۶ می آید

وی در پایان خاطرنشان کرد: مادرم قبلا آلزایمر داشت و ما را به خوبی نمی شناختند، اما سعی کردیم از بچه ها مراقبت کنیم.

متاسفانه هر از چند گاهی عکسی از مادرم به بهانه های مختلف در فضای مجازی منتشر می شود که ما را ناراحت می کند و فکر نمی کنم خود مادرم از این بابت خوشحال باشد. از هنرمندانی که به دیدار ایشان می‌روند یا افراد دیگر می‌خواهم از انتشار نقاشی‌های او خودداری کنند.


دیدگاهتان را بنویسید