آخرین اخبار از تاریخ اجرای طرح ارزشیابی معلمان



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، صادق ستاری فر سخنگوی وزارت آموزش و پرورش امشب در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان در اصفهان اظهار داشت: خوشحالم که این مسابقات پس از 14 سال احیا شده است. و دیدیم که این قضیه نتیجه حمایت مستقیم وزیر است یعنی آموزش و پرورش.

وی میزبانی این مسابقات در اصفهان را بسیار عالی ارزیابی کرد و گفت: این مسابقات نشاط و نشاط را به جامعه فرهنگی تزریق می کند، مهم ترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی است که می تواند زمینه ساز پیشرفت کشور در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی و … باشد. مخصوصا رشته های آموزشی

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه معلم مهمترین رکن تحول کشور است، ادامه داد: معلم محور تحول در سند بنیادین تحول بنیادین آموزش و پرورش است و در این راه حتی یک طراوت معلم می تواند آغازگر علمی و ادبی باشد.

ستاری فر با بیان اینکه مسابقات فرهنگی ورزشی را در سطوح مختلف آغاز کرده ایم و راه زیادی در پیش داریم، تصریح کرد: این مسابقات موتور محرک ورزش دانش آموزی است چرا که هر چه در حوزه ورزش فرهنگی سرمایه گذاری کنیم به سمت ورزش دانش آموزی خواهد رفت. . و همچنین ورزشکارانی که به مرحله کشوری راه یافته اند می توانند سفیران ورزش دانش آموزی باشند.

وی با یادآوری اینکه در حال برنامه ریزی طرح «هر معلم یک مربی ورزشی است» گفت: هر معلمی می تواند مربی ورزشی دانش آموزان و استعداد یاب باشد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی نیز به دنبال سامانه ورزشی برای دانش آموزان فرهنگی هستیم تا شور و نشاطی را که باعث تغییرات و تقویت مسابقات دانش آموزی می شود، دنبال کنیم البته علاوه بر برگزاری مسابقات ورزشی و آموزشی. مسابقات و مسائل فرهنگی نیز در آن گنجانده شده است، هدف ما همین است.

بیشتر بخوانید  سینوس پیلونیدال یا کیست مویی کمر چیست؟

ستاری فر در خصوص طرح رتبه بندی معلمان با بیان اینکه صدای شما را در این خصوص شنیدم، اظهار داشت: از سال 84 به موضوع رتبه بندی توجه شده بود اما به هر دلیلی اجرا نشد تا اینکه در برنامه های تبلیغاتی ریاست جمهوری مطرح شد و حق فرهنگی تلقی شد. .

وی بیان کرد: طرح رتبه بندی یکی از عوامل تغییر است که در سند پیشینه مطرح شد اما اجرایی نشد و این هفته و هفته آینده اجرا می شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم با سازمان برنامه و بودجه انجام شده و تمامی مطالبات فرهنگیان در حوزه رتبه بندی به یکباره پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید