آخرین آمار تاج در بستری شدن 41 بیمار جدید در اردبیل / افزایش میزان بستری شدن در اردبیل


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل ، شهرام حبیب زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 35 بیمار جدید به ویروس آلوده شده اند. ویروس کرونا آنها در استان اردبیل بستری هستند.

وی افزود: خوشبختانه 30 بیمار مبتلا به عروق کرونر با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل ادامه داد: تعداد کل بیماران بستری در بیماری عروق کرونر قلب در استان اردبیل به 228 نفر رسید که نسبت به روز گذشته 12 مورد افزایش داشت که 55 بیمار وخیم تحت مراقبت های ویژه هستند درمان در بخش مراقبت های ویژه.

اردبیل و مشگین شهر در موقعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند

حبیب زاده گفت: هم اکنون اردبیل و مشگین شهر در وضعیت نارنجی (پرخطر) و پارس آباد ، خلخال ، گرمی ، بیله سوار ، نمین ، اصلاندوز ، کوثر ، سرعین و نیر در زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون تاج گفت: تاکنون 96 هزار و 829 دوز واکسن در استان اردبیل تزریق شده است که 67 هزار و 508 دوز مربوط به مرحله اول و 29 هزار و 321 دوز مربوط به دور دوم واکسیناسیون است.

اردبیل در آستانه تاجگذاری وضعیت قرمز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل با تأکید بر استفاده از ماسک توسط مردم گفت: وضعیت اردبیل بسیار حادتر از سایر شهرهای استان است و انتظار می رود طی چند روز آینده قرمز شود.

وی اظهار داشت: با توجه به نوع دلتا هند در حومه شهر و میزان بسیار بالای این ویروس در عفونت و مشارکت جوانان ، باید مراقب دستورالعمل های بهداشتی ، به ویژه یک و نیم متر ، پوشیدن ماسک بزنیم و از پریود اجتناب کنیم. “و بیایید وارد وضعیت بحرانی تری نشویم.

بیشتر بخوانید  دونالد ترامپ تصویر بازداشتش را منتشر کرد! + عکس

انتهای پیام / 3463 /


دیدگاهتان را بنویسید