آخرین آمار بیماران کرونا در اصفهان + سند



کرونا در اصفهان دیده شد


شهروندان اصفهانی نگران ورود کرونا در اصفهان هستند


طبق اخبار غیررسمی 3 مورد بیمار کرونا در اصفهان دیده شده است .


در فضای مجازی این متن منتشر شده که فوری/ کرونا در اصفهان هم تایید شد/ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۶۴ نفر رسید/ ۱۲ نفر جان باختند


کیانوش جهانپور ُرئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از آخرین آمار مبتلایان کرونا ویروس در کشور خبر داد و گفت: تا پیش از ظهر امروز ۱۸ مبتلای جدید به کووید ۱۹ شناسایی شده است


۸ نفر از مبتلایان در قم، ۳نفر از مبتلایان در تهران،۲ نفر از مبتلایان در گیلان، ۲ استان مرکزی و یک نفر همدان و ۲ نفر استان اصفهان شناسایی شدند.


با این حساب شمار مبتلایان ویروس کرونا در مجموع به ۶۴ نفر رسید که از این تعداد ۱۲ فوت کرده‌اند.


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با تایید این خبر در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۲ بیمار مبتلا به کرونا در این استان از شهر اصفهان بودند.


آرش نجیمی با اشاره به اینکه این ۲ بیمار، زن و ۵۲ و ۷۲ ساله هستند، افزود: یکی از آنها بهبود یافته و نفر دوم همچنان در بیمارستان بستری است.


وی با بیان اینکه اطرافیان این بیماران تا ۱۴ روز تحت نظر هستند، خاطرنشان کرد: آنها در بیمارستان های اصفهان تحت درمان قرار گرفتند.


بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونای جدید تاکنون ۷۸ هزار و ۸۶۶ نفر به این ویروس مبتلا شده اند و دو هزار ۵۹۲ نفر جان خود را از دست داده اند. از مجموع مبتلایان به این ویروس تاکنون ۲۵ هزار و ۱۲۸ هزار نفر بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید  سقوط بازار‌ها در 4 هفته متوالی


آمار مبتلایان به کرونا در ایران


تعداد آمار مبتلایان به کرونا در ایران تا پیش از ظهر دوشنبه امروز پس از اصلاحیه وزارت بهداشت به شرح ذیل است


۲ مورد کرونا در اصفهان تایید شد


آغاز آزمایش کرونا در اصفهان


رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در اصفهان هنوز مطالعات و آزمایش برای تشخیص کرونا نداشتیم،


باید توجه داشت که ویروس‌ها خود به خود امکان انتشار ندارند، ویروس‌ها نقشه راه هستند، بر روی سلول می‌نشینند و روند تکثیر سلول را تحت تأثیر نقشه راه خود قرار می‌دهند.


جوادی ادامه داد: تاکنون برای تشخیص کرونا ویروس تنها یک آزمایشگاه در تهران فعال بود،


اما از فردا در اصفهان در مرکز پژوهشکده بیماری‌های عفونی به وسیله دکتر میرهندی آزمایش پی سی آر برای تشخیص کرونا آغاز می‌شود، کیت را ارسال کرده‌اند و اگر کیت در اصفهان تمام شود دکتر میرهندی توان تولید کیت را دارد.


وی اظهار کرد:با افزایش دمای هوا انتشار ویروس کرونا نیز کاهش می‌یابد با این حال معاونت حمل ونقل و ترافیک باید نسبت به ضدعفونی کردن ناوگان با توجه به استفاده روزانه ۶۰۰ هزار نفر از این سیستم توجه داشته باشد،


معاونت فرهنگی نیز در حال حاضر از برگزاری هر گونه برنامه که نیاز به تجمع افراد دارد خودداری کند.


جوادی همچنین به لزوم تجهیز سرویس بهداشتی‌های سطح شهر به مواد ضدعفونی اشاره کرد و گفت: شهروندان نیز باید نسبت به رعایت نکات بهداشتی توجه داشته باشند تا از ین بحران با موفقیت عبور کنیم.

بیشتر بخوانید  پست های دختران در شبکه های اجتماعی سری 12


دیدگاهتان را بنویسید