مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آتش سوزی گسترده در غرب کانادا ؛ هزاران نفر مجبور به فرار از منطقه شدند

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش گروه بین الملل فارس ، رسانه های غربی گزارش دادند که آتش سوزی مهیب و زودهنگام امسال که باعث ویرانی زیادی در مناطقی از غرب آمریکای شمالی شد ، صدها سرباز را مجبور به استقرار برای مقابله با فاجعه کرد. کانادا نیز هنگام رقابت با آتش سوزی مجبور به ترک خانه های خود می شود.

مارگو ونگر ، رئیس منطقه در استان بریتیش کلمبیا در غرب کانادا ، که پس از گسترش آتش مجبور به ترک شد ، گفت: “من یک پادگان در پشت تریلر خود دارم که اکنون برای عموم بسته شده است.” خانه جدید من “

براساس این گزارش ، در جنوب مرز کانادا و آمریکا ، تعدادی از جوامع در ایالات متحده در حال آتش سوزی هستند و شعله های آتش آب و هوای خود را ایجاد کرده است.

گزارش های منتشر شده نشان می دهد که در حال حاضر حدود 80 آتش سوزی بزرگ صدها هزار هکتار در کالیفرنیا ، اورگان ، مونتانا و نوادا را تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش فرانس 24 ، بزرگترین آتش سوزی دسته جمعی که ایالات متحده را هدف قرار داده بود ، بوتلگ در اورگان بود که طی دو هفته منطقه ای به بزرگی لس آنجلس را آتش زد.

در همین حال ، در کالیفرنیا پس از گسترش به اصطلاح شعله های Dixie ، چندین شهر تخلیه شدند.

بر اساس این گزارش ، شدت آتش سوزی در غرب کانادا به حدی بود که مقامات انگلیس کلمبیا روز دوشنبه وضعیت اضطراری اعلام کردند و بیش از 5700 نفر دستور تخلیه و بیش از 32000 نفر اخطار تخلیه دریافت کردند. در زمان مناسب

بیشتر بخوانید  امضای تفاهم‌نامه و کلنگ‌زنی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی تأمین‌اجتماعی در اصفهان

براساس این گزارش ، سایر مناطق همسایه نیز خود را برای بدترین شرایط آب و هوایی از جمله وزش شدید باد و افزایش دما آماده می کنند و حدود 3000 آتش نشان در تلاشند آتش های گسترده را مهار کنند.

باربارا رودن از اشكرافت ، بریتیش كلمبیا گفت: “من 25 سال در اشكرافت زندگی كرده ام و قبلاً چنین چیزی ندیده ام.”

بر اساس این گزارش ، تغییرات آب و هوایی خشکسالی را که در غرب کانادا و ایالات متحده آتش سوزی ایجاد می کند ، تشدید می کند.

بر اساس این گزارش ، نیروهای مسلح کانادا در حال آماده سازی برای استقرار 350 سرباز دیگر در بریتیش کلمبیا و 120 سرباز در مرکز استان منیتوبا هستند.

در انتاریو ، کانادا ، 75 نیرو در حال کمک به آتش نشانان برای مقابله با گسترش آتش هستند.

دویچه وله گزارش داد که جنگل های غرب ایالات متحده بار دیگر در آتش سوخت و دود غلیظی به سواحل شرقی نیویورک رسیده است و ساکنان منطقه هشدارهای آلودگی هوا را دریافت کرده اند.

سال گذشته ، آتش سوزی در سواحل غربی ایالات متحده به قدری بی سابقه بود که شش آتش سوزی از بزرگترین آتش سوزی های تاریخ کالیفرنیا از زمان شروع ضبط در دهه 1930 بوده است.

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *