آتش بازی در تخت جمشید در تبریز



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران ، ماشین سازی در تبریز میزبان پرسپولیس بود که با 5 گل به سود شاگردان گلمحمدی به کار خود پایان داد. مهندسی مکانیک با برکناری بیل مکانیکی منصور در دقیقه 38 10 نفر شد.

شهریار موگانلو در دقایق 13 و 90 ، مهدی عبدی در دقایق 24 و 51 و احمد نورالهی در دقیقه 43 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

پرسپولیس با این پیروزی 61 امتیازی شد و اختلاف گل خود را بهبود بخشید و با اختلاف دو امتیاز نسبت به سپاهان در رده های بالای جدول باقی بماند. این خودروساز که هفته گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد ، هنوز 14 امتیاز دارد.

نیمه اول

بازی بسیار هجومی آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی محمدامین اسدی درب حامد لک و احمد نورالهی درب محمد امین رضایی را تهدید کرد. در دقیقه 12 ارسال وحید نعمتی از سمت راست روی سر امین اسدی افتاد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

پس از ناکامی ماشین سازی در گشودن دروازه لک ، پرسپولیس شرایط را از دفاع به حمله تغییر داد و مهدی عبدی در دقیقه 13 با ضربه سر شهریار مغانلو وارد محوطه جریمه شد و تیم گل محمدی با یک گل پیش افتاد.

پرسپولیس بار دیگر در موقعیت تهاجمی قرار گرفت و در دقیقه 15 ارسال امید آلیشیا با ضربه سر مهدی عبدی همراه شد که محمد امین رضایی به سختی توپ را دفع کرد و سپس ضربه موگانلو به کنار دروازه برخورد کرد.

بیشتر بخوانید  اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع خواهد کرد

مهدی عبدی که در ابتدای مسابقه گلزنی کرد ، با اشتباه دروازه بان حریف با منصور باقری تک به تک شد و در دقیقه 24 توپ را از روی پاهایش به در داد و بازی 2-0 را رقم زد به نفع سرخپوشان است.

بعد از رویارویی رودررو سیامک نعمتی با مهاجم ماشین سازی ، در ادامه مسابقه ناکام ماند و مهدی شیری در دقیقه 38 جای او را در زمین گرفت. منصور باقری نیز با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا صنعت خودرو به دردسر بزرگی بیفتد.

پرسپولیس قبل از پایان نیمه اول گل سوم را نیز به ثمر رساند. احمد نورالهی با یک ضربه محکم پا از داخل محوطه جریمه درهای مهندسی مکانیک را باز کرد.

نیمه دوم

در دقیقه 51 برای تشنگی سرخپوشان به گل ، مهدی عبدی گل دوم و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 60 مهدی ترابی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه ایستگاهی او به حریف برخورد کرد و با اختلاف کمی از کنار دروازه به کرنر رفت.

بعد از 68 دقیقه ، سعید آقایی یک ضربه آزاد روی محوطه جریمهی حریف میفرسته ، اما رضایی با یک ضربه دیدنی مهار کرد.

در دقیقه 90 شهریار مغانلو گل پنجم پرسپولیس را به ثمر رساند و آخرین ضربه سرخپوشان به بدنه تیم افتاد و 10 نفر ماشین ساختند تا سرخپوشان مملو از تبریز به تهران برگردند.

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید