آتش بازی انگلیسی آغاز شد / عکس


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم های ملی فوتبال انگلیس و ایتالیا فینال شانزدهمین جام اروپا را امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می کنند.

* ویمبلدون یکی از چهار رویداد مهم (گرند اسلم) در تنیس است و از نظر بسیاری مهمترین رویدادی است که هر ساله از آخرین دوشنبه ماه ژوئن تا آخر هفته جولای در لندن برگزار می شود. فینال این بازی امشب بین نواک جوکوویچ و متئو برتینی برگزار شد.
برتینی اولین تنیسور ایتالیایی است که به فینال ویمبلدون راه یافت تا ایتالیایی ها در روزی متفاوت سعی کنند عنوان قهرمانی را در لندن انگلیس کسب کنند.

* در حالی که بسیاری از تماشاگران برای تماشای مسابقه به حومه جنوبی لندن می روند ، رقابت بین برتینی و جوکوویچ ادامه دارد.

* لندن ، طبق معمول ، تحت تأثیر یورو 2020 قرار دارد. جایی که انگلیس برای اولین بار به فینال این مسابقه رسید و می تواند سعی کند در خانه جام را فتح کند.

آتش بازی انگلیسی آغاز شد / عکس

* هواداران انگلیسی با خرید 66300 بلیط بیش از 90٪ ظرفیت ورزشگاه را دارند و فقط 1700 بلیط به فوتبال دوستان ایتالیایی تعلق می گیرد.

* بعدازظهر امروز با حضور پرشور فوتبالیست ها خیابان های لندن رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و هواداران فوتبال تمام خیابان های منتهی به ورزشگاه ومبلی را در اختیار گرفتند.

* پلیس لندن برای جلوگیری از شورش های احتمالی حضور گسترده ای در خیابان ها دارد.

* کریستین اریکسن ، ستاره تیم ملی دانمارک که در روز افتتاحیه این ایست قلبی گرفت ، اما با تلاش پزشکان دوباره به زندگی بازگشت ، به دعوت یوفا از نزدیک بازی فینال را تماشا می کند.

بیشتر بخوانید  تست بینایی؛ زیر 30 ثانیه لیوان قهوه را در تصویر پیدا کنید؟ + پاسخ

* کارکنان ومبلی لندن قبل از ورود هواداران هر دو تیم به طور کامل تمام قسمتهای استادیوم باشکوه انگلیس را تمیز کردند و چمنهای ورزشگاه را به حد استاندارد بریدند.

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید