مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آب پاکی وزارت بهداشت روی دستان مردم!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ویروس کرونا که چند روزی است از تولدش می گذرد اکنون یک ساله شده و ظاهرا قرار نیست به این سادگی ها از گردونه روزگار رخت برکند. این ویروس زشت و نامیمون روزانه هزاران نفر از مردم را به کام مرگ می کشاند و هر چه سن و سالش بیشتر می شود قدرت بیشتری گرفته و شمار بیشتری از افراد را به خود مبتلا می کند.


آب پاکی وزارت بهداشت روی دستان مردم!


تا 2 سال دیگر خبری از واکسن نیست!


در هفته های اخیر زمزمه تولید واکسن کرونا در شرکت های آمریکایی و چینی مطرح شده بود اما ظاهرا این واکسن هم قرار نیست به سادگی در اختیار مردم قرار بگیرد و آنگونه که حریرچی معاون وزیر بهداشت می گوید تولید انبوه واکسن، زمانبر و هزینه بر است و حتی واکسنی که اکنون در شرکت فایزر در حال تولید است نیاز به یک زنجیره سرد ۷۰ درجه دارد که توزیع آن را در سطح جهان دشوار می‌کند.


با این وجود آنچه در این شرایط ضرورت دارد مسئله پیشگیری است چرا که در هر صورت مردم حالاحالاها باید با این ویروس زشت زندگی کرده و آن را به عنوان یک رفیق نا رفیق تحمل کنند.


آنگونه که حریرچی عنوان کرده به طور قطع تا دو سال آینده تولید و توزیع واکسن مؤثر برای اکثر کشورهای دنیا ممکن نیست و چاره‌ای جز رعایت دستورالعمل‌ها نداریم.


بیشتر بخوانید:


لیست شهر های مبتلا به ویروس کرونا و آمار مبتلایان در ایران | دلگرم


معاون کل وزیر بهداشت البته آب پاکی را روی دست مردم ریخته و گفته با وجود واکسن هم حداقل تا دو سال آینده شیوه نامه‌های بهداشتی باید رعایت شود. حتی پس از تأیید واکسن‌ها و تزریق آن به ۶۰ تا ۷۰ درصد مردم، شیوه نامه‌های بهداشتی ضد کرونا حداقل تا ۲ سال دیگر باید رعایت شود.

بیشتر بخوانید  ماجرای جنجالی توهین مجری به لباس کردی در شبکه 2 !


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *