آب مهمترین نگرانی خبرگزاری اشتهارد – مهر است اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، فرهاد شیبک پس از شهر دوشنبه ، در حاشیه دیدار و دیدار سردار حیدرنیا ، فرمانده سپاه استان البرز از یکی از شهرهای صنعتی استهارد گفت: بزرگترین نگرانی شهر آب است و باید با همکاری ، همدلی و همزبانی این مشکل به زودی حل شود. و زمان استفاده از همه فرصت ها

وی گفت: این مشکل کمبود آب امسال با کاهش بارندگی در این منطقه بیشتر به چشم می آید و صنعت این شهرستان را تحت تأثیر قرار می دهد.

فرماندار اشتهارد ادامه داد: تلاش استاندار محترم البرز و مدیران عالی استان برای پاسخگویی به مشکلات صنعتگران و مردم این منطقه در جلسات مختلف استانی و کشوری قابل تقدیر است و این تلاش ها به زودی نتیجه و آب به همراه خواهد داشت منابع این مشکل آب را حل خواهد کرد. تصمیم خواهد گرفت

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه این شهر صنعتی گفت: توسعه این شهر برای ارتقا و توسعه نیاز به حمایت و همدلی بین بخش دولتی و خصوصی دارد و در این بین مجموعه سپاه استان با فرصت های خوب خود می تواند بخش مهمی از این مسائل را حل کنید. “دوش به دوش دولت.

همچنین با حضور سردار حیدرنیا و شرکت شیبک فرماندار اشتهارد و سایر مدیران ارشد م institutionsسسات مربوط به صنعت کلنگ ، یک واحد تولیدی با سرمایه گذاری بیش از 30 میلیارد تن و اشتغال بیش از 200 نفر در اشتهارد تخریب شد.

بیشتر بخوانید  گریه های رها و بی تکلف اسحاق جهانگیری در سوگ آیت الله /رابطه ای فراتر از سیاست+ عکس

دیدگاهتان را بنویسید