آب مشترکان پرمصرف پایتخت توسط مدیر عامل شرکت آب قطع شده و


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: آب مشترکان پرمصرف در روزهای آینده به مدت 2 تا 5 ساعت در روز قطع می شود.

– محمدرضا بختیاری ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران ، گفت: از ابتدای ماه جولای ، 200 هزار مشترک کم مصرف و پر مصرف در تهران ، یعنی. برای مشترکانی که بیش از دو برابر استاندارد (30 متر مکعب) آب مصرف می کنند ، پیامک و هشدارهای کتبی برای آنها ارسال شده است. اگر در این مدت میزان مصرف خود را کنترل نکرده باشند ، در روزهای بعد آب این مشترکان به مدت 2 تا 5 ساعت در روز قطع می شود.

وی افزود: رشد مصرف در استان تهران در سال جاری منطقی است و حدود یک درصد است اما نسبت به قبل تاج بین 10 تا 15 درصد افزایش یافته است.

بختیاری اوج مصرف آب در تهران در حال حاضر را 45 میلیون لیتر در ثانیه اعلام کرد و گفت: “کنترل فشار شبکه توزیع و کاهش فشار خروجی قطع کننده های مدار در شب از اقدامات فنی این شرکت در چارچوب مدیریت تنش آب در تهران. “

شرکت مدیریت آب و فاضلاب استان تهران همچنین با کنترل فشار ، شناسایی نشتی (نشتی نامرئی) از 1056 کیلومتر خط انتقال و توزیع و 128000 و 240 انشعاب ، بازدید ، مانور و نشت 580 هزار دریچه آبرسانی ، اکتشاف و برش ، نقاط مشکل شبکه آب را اصلاح کرد. شاخه ها: فضای سبز غیرقانونی شهرداری یکی از مهمترین اقدامات فنی برای مبارزه با کمبود آب در استان است.

بختیاری با اشاره به تمرکز بر شناسایی ، قطع و تبدیل انحرافات غیرمجاز در زمینه کاهش مصرف ، افزود: فقط در سه ماه نخست امسال 5439 انشعاب غیرقانونی در استان تهران کشف شد که 2583 مورد جریمه و از طریق قانونی خریداری شد. رویه ها انشعاب مجاز بود و 1290 خط انشعاب به طور کامل قطع شد و متخلفان جریمه شدند.

بیشتر بخوانید  چهره ی واقعی و جذاب زهرمارخان سریال گیلدخت

وی به بخشنامه ویژه انطباق و بهینه سازی مصرف آب در ساختمانهای اداری اشاره کرد و افزود: در این راستا نصب دستگاههایی جهت کاهش آب در اماکن عمومی و عمومی و بازنگری در مصرف آب در ساختمانهای اداری و عدم استفاده از آب آشامیدنی برای آبیاری فضا منطقه سبز ساختمانهای اداری در دست ساخت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در مورد مهمترین تصمیم برای نجات تهران از بحران آب گفت: پساب در آینده با تخلیه سفره های زیرزمینی نباید در کشاورزی ، صنعت و آبیاری مناطق سبز جایگزین آبهای زیرزمینی شود. تهران و ما با ظهور غرق شدن مواجه خواهیم شد.

کلمه کلیدی: شرکت آب و فاضلاب تهرانمدیر عامل یک شرکت آبرسانی و فاضلابمصرفاستان تهرانتهرانشرکت لوله کشیمشترکان پرمصرفمشترکآب و فاضلابمدیر عاملدولتبختیاریشرکت آبفاضلابشرکتروزانهمدیریتفشارآیندهشبکه توزیعساعتدرصدمحمدرضااقداماتمصرف آبتنش آبیسرمایه، پایتختیک میلیونمقایسهجولای

دیدگاهتان را بنویسید