آب زیادی بخورید غلظت خون می‌گیرید!



آنچه دیگران می خوانند:

غلظت خون یا پلی سیتمی به دلیل افزایش تعداد گلبول های قرمز خون ایجاد می شود. خارش پوست، قرمزی پوست و چشم مشاهده می شود. بیماری غلظت خون عمدتاً با داروهای گیاهی، رژیم غذایی و سبک زندگی سالم درمان می شود. اگر می خواهید بدانید چگونه غلظت خون را بدانید، علائم غلظت خون در زنان چیست، بهتر است با پزشک مشورت کنید.

مریم نواب زاده یکی از مشکلات مردم را غلظت خون عنوان کرد که در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه این عوارض در افراد مسن می تواند باعث گرفتگی رگ های خونی شود، افزود: غلظت خون یکی از علائمی است که همراه با بسیاری از بیماری های انسان است.

نواب زاده با بیان اینکه این عوارض در جغرافیای خراسان جنوبی و به دلیل آب و هوای گرم و خشک بسیار بیشتر به چشم می خورد، تصریح کرد: عادات مدرن به افزایش غلظت خون نیز کمک می کند.

وی با تاکید بر اینکه نوشیدن زیاد چای، استفاده از قهوه و نسکافه و همچنین آب سرد زیاد غلظت خون را افزایش می دهد، گفت: نوشیدن آب با معده خالی و همراه با غذا یا بعد از فعالیت بدنی شدید باعث غلظت خون می شود.

نواب زاده با بیان اینکه مصرف زیاد موز در افرادی که کبد گرم و بیش از حد گرم دارند و استرس و هیجان زیاد باعث افزایش غلظت خون می شود، ادامه داد: علائم اختلالات خونی خستگی، خواب آلودگی و وزن بدن است که وجود نداشت. قبل از..

بیشتر بخوانید  کفش نامناسب عامل چه بیماریهایی است؟

وی افزود: در صورت داشتن این علائم توصیه می شود با پزشک متخصص ایرانی مشورت کند تا با دادن محلول های سبک زندگی غلظت خون را کاهش دهد زیرا در صورت عدم درمان مشکلات جدی در سلامت فرد ایجاد می کند.

با بیان اینکه بسیاری از سکته های قلبی در صبح های سرد زمستان و پاییز اتفاق می افتد و اگر از غلظت خون جلوگیری نشود عواقب بدی به همراه خواهد داشت.


دیدگاهتان را بنویسید