آب در مناطقی که در هالخال با کمبود آب روبرو هستند از طریق یک مخزن تأمین می شود



ساجد جعفرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای اولین بار در 50 سال گذشته ، آب در مناطق هالخال که با کمبود آب روبرو هستند ، از طریق تانکرهای آب سیار تحویل و توزیع می شود.

وی كفت: مخازن سیار آبرسانی نیروهای مقاومت بسیج در منطقه هالخال از طریق آب و فاضلاب تأمین می شود و آب آشامیدنی ساكنی كه در مناطق مختلف شهر با كمبود مواجه هستند از طریق این تانكرها تأمین و توزیع می شود.

مدیر آبرسانی و فاضلاب شهرک خلحال گفت: در زمان قطع برق امکان رساندن آب به مناطق مختلف با تانکر و با کمک سپاه خلح و با استقرار چندین تانکر در مناطق شهری و روستایی ، آب متحرک وجود دارد. مناطق را با قطع آب تأمین کنید در تمام شد.

جعفرزاده گفت؛ به زودی یک مخزن آبرسانی خریداری شده توسط آب و فاضلاب اردبیل به مخازن آب این شهر اضافه می شود.

وی گفت: با توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی و افزایش دمای هوا ، مصرف آب آشامیدنی در خلخال و مناطق روستایی این شهرستان افزایش یافته و چندین برابر به حالت عادی رسیده است.

جعفرزاده افزود: با توجه به اقدامات بعدی نماینده مردم منطقه در مجلس ، استاندار اردبیل و فرماندار خلخال برای تسریع در اتمام پروژه آبرسانی بزرگ هالخال طی روزهای آینده ، با استفاده از این پروژه ، که با تأمین آب سد ففرجارد ، مشکلات آشکار کمبود آب در تمام مناطق شهر حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید  پاکستان موشک بالستیک آزمایش کرد

دیدگاهتان را بنویسید