آب خوزستان برای ساکنان استان است / هیچ کس برنامه آب ندارد خوزستان – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، اسحق جهانگیری امشب (جمعه) پس از ورود به استان خوزستان ، با حضور در سد کرخه با توضیحات وزیر نیرو و مدیر این سد ، در مورد وضعیت ذخیره سازی و نحوه رهاسازی آب جهت رساندن آب مورد نیاز به آن مطلع شد. سد.

در این بازدید ، جهانگیری بر لزوم مدیریت مخزن سد کرخه برای تأمین نیازهای آب آشامیدنی ، به ویژه کشاورزی مردم استان خوزستان در پاییز ، با توجه به پیش بینی کاهش بارندگی در سال جاری تأکید کرد.

وی اظهار داشت: متأسفانه یا خوشبختانه برخی از سفرهای دولت به استان خوزستان در سال 1995 و سیل سال 1998 که اوضاع سخت مردم در استان بود در اوج بود. نزدیک به من به آنها آمدم و اکنون ، در پایان دولت ، در طول خشکسالی و خشکسالی به مردم خدمت می کنم.

جهانگیری ، با تأکید بر اینکه دولت و کشور می توانند هر آنچه در توانشان است انجام دهند بر اساس سفارشات مقام معظم رهبریوی افزود: “ما از رئیس جمهور و رئیس جمهور تازه انتخاب شده به نمایندگی از سیستم استفاده خواهیم کرد.” بیا دیگه می توان نگرانی های مردم حومه را به حداقل رساند.

جهانگیری در پاسخ به سوالی درباره ادامه رهاسازی آب سد به مردم استان خوزستان گفت: “ما باید در مورد تمام محدودیت ها در این زمینه فکر کنیم و فکر کنیم که آب برای مردم خوزستان است و هیچ کس دیگری برنامه ای برای این کار ندارد. آب کشاورزی به پوشش گیاهی و حیوانات و همچنین نیازهای مردم روستا احتیاج دارد. باید به گونه ای مدیریت شود که در هیچ ساعت و روزی در هیچ نقطه ای از استان این احساس را نداشته باشد ایجاد شده فراموش نکنیم که کمبود آب بدن آسیب هایی را به وجود آورده است و می توان اطمینان داشت که به زودی این مشکلات برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید  کف حقوق کارگران در صورت اعمال ماده ۴۱

دیدگاهتان را بنویسید