آبشک: اولین اقدام باشگاه فولاد باید حفظ آذری و نکونام باشد / امیدوارم در پایان فصل موفقیت های ویژه ای کسب کنیم – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تاشنیم


محمد آبشک در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی در مورد پیروزی تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی گفت: ما می دانستیم که دیدار سختی مقابل سپاهان داشتیم و آنها تیم با کیفیتی بودند. سپاهان هم می خواست جام حذفی را بالای سر ببرد اما خوشحالم که توانستیم آنها را شکست دهیم. ما در 90 دقیقه فرصت خوبی داشتیم و می توانستیم قبل از ادامه وقت اضافه یا پنالتی سپاهان را شکست دهیم اما در نهایت این اتفاق افتاد و خدا را شکر به مرحله بعد منتقل شدیم.

وی درباره قرعه کشی فولادها در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و میزان خوش شانس بودن آنها برای قهرمانی در این مسابقات توضیح داد: طبیعتاً تیمی که می خواهد به عنوان قهرمانی برسد علاقه چندانی به قرعه کشی ندارد. جام حذفی راهی کوتاه برای کسب سهمیه آسیا است. از سوی دیگر ، در لیگ برتر تلاش می کنیم نتایج خوبی کسب کنیم و در چهار تیم برتر جدول رده بندی به پایان برسیم.

هافبک تیم فوتبال خوزستان استومانا همچنین یادآور شد: امسال تیم ما خیلی خوش شانس نبود و در بسیاری از مسابقات با مصدومیت و غیبت بازیکنان روبرو شدیم. از طرف دیگر پنجره فولاد بسته شد و اگر این اتفاق نیفتد شک نکنید که تیم ما یکی از مدعیان جدی قهرمانی بوده است. با وجود همه مشکلاتی که داشتیم ، در این فصل نتایج خوبی گرفتیم.

آبشک در پاسخ به این سال که آیا فصل آینده در فولاد می ماند یا خیر ، گفت: لیگ هنوز تمام نشده است و من به آینده فکر نمی کنم. نکته مهم این است که باشگاه فولاد باید سعید آذری و جواد نکونام را در مهمترین اقدامات فصل آینده نگه دارد و این مهمترین چیز است. اگر مدیرانی مثل سعید آذری در فوتبال ما حضور داشته باشند ، مطمئن باشید که مشکلی پیدا نمی کنیم.

بیشتر بخوانید  بهترین وضعیت خوابیدن برای بدن | معرفی ۸ پوزیشن خواب برای در امان ماندن از بدن درد

وی در پایان با تمجید از عملکرد جواد نکونام خاطرنشان کرد: فصل خوبی را با نکونام پشت سر گذاشتیم. این مربی همه چیز را در کارنامه خود نشان می دهد. امیدوارم در پایان فصل موفقیت ویژه ای کسب کنیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید