آبروریزی کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: تیم ملی فوتبال ایران تاکنون 5 بار در جام جهانی حضور داشته است. تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ به میدان رفت. تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی با 8 امتیاز و 22 امتیاز در صدر گروه A رقابت های مقدماتی جام جهانی قرار دارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی 4 فروردین 1401 به مصاف کره جنوبی می رود.

کنعانیان

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تیم ملی ایران که در دو دیدار تیم ملی مقابل عراق و امارات با وجود پخش فایل صوتی و حواشی ناشی از آن به تیم ملی دعوت شد و در هر دو دیدار برای تیم های ملی به میدان رفت. ، دقایقی پیش در جلسه کمیته اخلاق شرکت کردند.

رئیس تیم ملی و سخنگوی اتحادیه پس از دعوت کنعانی ها به تیم ملی در واکنش به اعتراضات منتقدان گفت که پرونده کنعانیان در کمیسیون اخلاق باز است و اتحادیه و تیم ملی قبول خواهند کرد. هر تصمیمی که کمیته کنعانی اتخاذ کند. اما پس از دو بازی نماینده عراق و امارات، امروز محمدحسین کنعانی زادگان به کمیسیون اخلاق دعوت شد تا درباره فایل صوتی در حال انتشار در فضای مجازی پاسخ دهد.

مدافع نماینده دقایقی پیش در جلسه حضور یافت. جزئیات این جلسه از سوی کمیته اخلاق اعلام خواهد شد

بیشتر بخوانید   دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با معاون رئیس جمهوری ونزوئلا دیدار کرد

زندگی نامه کنعانیان

محمد حسین کنعانی زادگان (زاده ۴ فروردین ۱۳۷۳ در بندر ماهشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در تیم الاهلی قطر و تیم ملی ایران بازی می کند.

کنعانی زادگان در تیم های نوجوانان استقلال ماهشهر و نوجوانان پرسپولیس بازی کرد. او در نیم فصل در سال 1390 به تیم اصلی پرسپولیس پیوست و سپس برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت نیروی دریایی ارتش درآمد. وی پس از گذراندن دوران سربازی مدت کوتاهی و ناموفق در استقلال تهران حضور یافت. او بار دیگر در لیگ نوزدهم ایران به پرسپولیس پیوست و حداقل دو فصل پیشرفت زیادی کرد و مدافع همیشگی پرسپولیس و سپس تیم ملی ایران شد.

وی همچنین سابقه بازی در تیم فوتبال جوانان ایران و تیم فوتبال جوانان ایران را نیز دارد. کنعانی ها اولین بازی ملی خود را در بازی دوستانه مقابل ازبکستان در سال 2015 انجام دادند. پرسپولیس او در دی ماه 1391 به پرسپولیس پیوست و تا پایان فصل 93-1392 با این تیم قرارداد امضا کرد. اولین بازی او در این تیم برابر فولاد خوزستان در هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران 91-1390 بود. وی سابقه حضور در لیگ برتر زیر 21 سال ویژن آسیا در تهران را با تیم زیر 21 سال پرسپولیس دارد.

قرضی بیرامارو در آگوست 2013 به تیم پرتغالی بیرامار پیوست اما در آنجا موفقیت چندانی کسب نکرد و بدون حتی یک بازی به ایران بازگشت.

کنعانیان

قرضی ملوان پس از بیرامار، کنعان برای دو سال خدمت سربازی در تابستان 1393 به تیم دریابانی بندرانزلی پیوست. او اولین گل خود را برای ملوان در دیدار مقابل استقلال تهران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید  شورش در آفریقای جنوبی / حداقل 212 کشته - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

انتظار می رفت استقلال پس از خدمت در ارتش کنعانیان به پرسپولیس برگردد. اما او با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید و به تیم رقیب استقلال پیوست. او در استقلال بازی خوبی نداشت و با از دست دادن تنها دو بازی برای این تیم و از دست دادن ادامه فصل مصدوم شد. او در پایان فصل با انجام تنها دو بازی از استقلال جدا شد.

سایپا کنعانی زادگان در فصل 96-1396 برای سایپا بازی کرد.

ماشین سازی تبریز در فصل 98-1397 وارد رشته مهندسی مکانیک شد. او در این فصل 27 بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند.


دیدگاهتان را بنویسید