آبرسانی 7 روستای دهستان کجور توسط بسیج نوشهر


حسین یاناسمی در مصاحبه با خبرنگار فارس در نوشهر گفت: طرح آبرسانی روستا در قالب وی گفت: این یک مشارکت است ، سپاه قصد دارد با اولویت بندی نیازها ، مشکلات و دشواری ها ، آنها را با یک برنامه آبرسانی ویژه روستایی رفع کند و این پروژه شامل 50٪ از روستاها ، مجمع خیرین و بسیج سازندگی سپاه در یک هزینه ای در حدود 200 میلیون تومان.

وی گفت: طرح آبرسانی برای حل مشکل آب آشامیدنی هفت روستای دهستان کجور از جمله خطوط لوله و مخزن آب به صورت اردوگاه پیشرفت و توسعه در روستاهای نیتل ، چناربان ، سعادت آباد ، چمارکوه ، ساروس ، آنگاس و دشتونازیر در دستور کار است.

فرمانده بسیج ناحیه نوشهر بازسازی آرامستان های شهدا را از دیگر پروژه های در دست اجرا ذکر کرد و افزود: 14 آرامستان شهدا در روستاهای دلسام ، لشکنار ، دشت نظیر ، نصرآباد ، کیکو ، کندیسوکلا ، پیچلو ، کدیر در کجور و خیرسار ، توسکا صلاح الدین در مجموع ، سید علی کیا سلطان با هزینه 400 میلیون تومان در قسمت مرکزی بازسازی می شود.

جاناسمی در ادامه گفت: 10 خانه محروم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی امام خمینی (ره) در روستاهای مرکز نوشهر و کجور با بیش از یک میلیارد هزینه در حال ساخت است.

وی افزود: تکمیل پل بین مزارع در هرشیدآباد منطقه حیرات با مشارکت 50 درصد مردم ، مجمع تشکل های خیریه و بسیج سازندگی از دیگر اقدامات منطقه مقاومت سپاه نوشهر است.

فرمانده بسیج ناحیه نوشهر ، به مناسبت های مختلف گفت کمک واقعی وی خاطرنشان کرد: این امر توسط فرماندهان پایگاه انجام شد ، از شیوع ویروس ویروس کرونا تا به امروز ، حدود 40،000 بسته معیشتی بین نیازمندان این شهر توزیع شده است.

بیشتر بخوانید  فقط در برزیل این حرکات باورنکردنی عادی محسوب می شود! + ویدیو

وی در پایان با اعلام آمادگی برای تأمین آب روستاهای نیازمند اظهار داشت: سپاه و بسیج شهرستان هیچ کمکی به فقرا و روستاییان را انکار نمی کند.

انتهای پیام / 86061 / ج


دیدگاهتان را بنویسید