آبرسانی به موسسات خیریه در روستاهای حمیدیه / فعالیت های فرهنگی در جهت زمین



ایسنا / خوزستان راهنمای نماز جمعه حمیدی از بسیج تاسیسات آبرسانی شهری و استانی در مناطق آسیب دیده از خشکسالی منطقه خبر داد و گفت: “همه برای رفع این مشکل به میدان آمده اند.”

حجت الاسلام سعید لفتح پور در گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص آبرسانی در این منطقه اظهار داشت: برای اطمینان از آبرسانی طولانی مدت ، جلسه ای با کادر عملیاتی اردوگاه های پیششرفت و آبادانی برگزار شد و تاکید بر تسریع در تأمین آب روستاها.

وی با بیان اینکه از مدت ها قبل برخی از روستاها مشکل آب داشتند ، افزود: در همین راستا جمعی از روحانیون این روستاها و برادران بسی و سپاه و کارکنان اداره آب و فاضلاب شهر از ایستگاه پمپاژ بازدید کرده و تصمیمات مختصری گرفتند. “البته ، برخی از ابزارها مورد نیاز بود که ABFA برای آنها مجبور به خرید پمپ و حل این مشکل شد.

راهنمای نماز جمعه حمیدی با انتقاد از کم کاری برخی از کارمندان در منطقه گفت: متأسفانه برخی از کارمندان قول قول می دهند اما در عمل کارهایی انجام نمی دهند. “این شرایط باعث شده است که آنها بیشتر در حوزه عمل کنند و کار همچنان ادامه دارد و امیدواریم این مشکلات در اسرع وقت مجاز شوند.

وی از بازگشایی یکی از کانال های آبرسانی در یکی از مناطق حمیدی خبر داد و گفت: این کانال مدت طولانی است که بسته است و ما خواستار افتتاح آن هستیم. ما گفتیم این کانال را به طور کامل نبندند ، اما آنها آن را بستند تا اهواز را تغذیه کنند و از کره به خود کارون آب بریزند. ما گفتیم از آنجا که در این کانال یک دهکده و مزرعه وجود دارد و آب آنها از طریق این کانال تأمین می شود ، یک لوله برای آشامیدن گاو بگذارید ، که آنها قبول نکردند ، اما با اقدامات پیگیری و تماس های استانی زیادی ، آنها برای دو روز برای بازگشایی این کانال. و خواسته ها نتیجه داد. لوله در حال حاضر نصب شده و آب از کانال چمران به کانال سلمان جریان دارد. 300 نفر در این روستا زندگی می کنند و 10 هزار راس دام دارند ، اما آب آنقدر فقیر است که به آنها برسد. با این وجود مردم خوشحال و راضی بودند و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید  مرگ مشکوک نوزاد ۱۴ ماهه | سقوط تلویزیون جان نوزاد را گرفت؟

لفت پور با بیان اینکه خیران هر روز با ارسال مخازن آب آشامیدنی را در اختیار مردم قرار می دهند ، افزود: توزیع آب به گونه ای است که توزیع مخازن مشکلی نداشته باشد. خوشبختانه همه برای حل این مشکل به میدان آمده اند.

وی به کارهای فرهنگی طی یک دهه استان اشاره کرد و گفت: وقتی اردوگاه را برپا کردیم مدیریت فرهنگی اردوگاه به مدیر سازمان تبلیغات سپرده شد تا به مردم منطقه آسیب دیده از استرس و فضا بدهد. ایجاد. “باید فضایی متناسب با دهه استان ایجاد شود و موکب تشکیل شود. مردم نیز این درخواست را کرده اند و جوانان و نوجوانان در تلاشند تا یک موکب تشکیل دهند.

امام جمعه حمیدی افزود: این اقدام فرهنگی که از این دهه در این راستا انجام می شود ، جو را تغییر می دهد. اگرچه مردم درگیر هستند و حیوانات و مزارع آنها از بین رفته است ، این معنویت م effectiveثر خواهد بود و افرادی که می آیند از وجود مشکلات فرهنگی آگاه می شوند. علی رغم مشکلات موجود ، ما از نزدیک مسائل فرهنگی را دنبال می کنیم و معتقدیم که باید به خوبی دنبال شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید