مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آبراهام تاتلیسس پسر بزرگش را نادیده گرفت!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ابراهیم تاتلیسس خواننده در پست جدیدی که به اشتراک گذاشت، پسر بزرگش احمد را نادیده گرفت. ابراهیم عکسی با دخترش گلشن به اشتراک گذاشت و از فرزندانش به جز پسرش احمد گفت و در آخر نوشت: «این دعاها برایم بس است حتی زیاد.» ابراهیم و پسرش یک سال است که برای فروش خانه کنار هم هستند. در بدروم آنها رابطه خوبی ندارند و ابراهیم ماه گذشته حتی پسرش را که جراحی مغز انجام داده بود عیادت نکرد.


خواننده ترک / ابراهیم تاتلیسس

تتابراهیم تاتلیسس (به ترکی استانبولی: rahimbrahim Tatlıses؛ زادهٔ ۱۹۵۲) یک خواننده ترک است. پدرش یک عرب اهل ترکیه و مادرش از کردهای ترکیه بود، تاتلیسس علاوه بر ترکی به زبان های عربی و کردی نیز مسلط است. مردم ترکیه نیز از نام Ibo برای آن استفاده می کنند. تزار (به ترکی استانبولی: Imparator) لقب رایج برای او است. او در شهر lanl .urfa در جنوب ترکیه، شهری با جمعیت عرب، کرد و ترکمن به دنیا آمد.


خواننده ترک / ابراهیم تاتلیسس

او با آهنگ های ترکی در ترکیه، آسیای میانه و خاورمیانه مانند جمهوری آذربایجان، ایران، افغانستان، عراق و سوریه شناخته شده است.تاتلیسس با آهنگ های ترکی شناخته شده است، اما گهگاه ترانه هایی را به عربی و کردی می خواند. او همچنین یک تاجر، ترمیم‌کننده، تهیه‌کننده برنامه‌های موسیقی تلویزیونی و فعال گردشگری و مالک ایستگاه رادیویی خصوصی تاتلیسس است. او همچنین در پروژه های ساختمانی در کردستان عراق شرکت داشته است. او اکنون در ازمیر زندگی می کند و رستوران Tatlises را در آنجا تاسیس کرد.


خواننده ترک / ابراهیم تاتلیسس

او ابتدا با قاضی دوراک ازدواج کرد که یک پسر به نام احمد تاتلی و دو دختر به نام‌های گلشن و زلاتنا داشت. ابراهیم در سال 1358 با پرهان ساواش ازدواج کرد که حاصل این زندگی چهار ساله دختری به نام ملک زبیده است. تاتلیسس در سال 1983 با دریا تونا ازدواج کرد که حاصل آن پسری به نام ابراهیم یا ادو بود. ابراهیم در سال 2011 با عایشه گل یلدیز که تهیه کننده الیف آدا بود ازدواج کرد. این دو در سال 2013 از هم جدا شدند. او در سال 2021 در برنامه Ibo Show ازدواج خود را با گلچین کراکاج اعلام کرد.

بیشتر بخوانید  پیام تبریک عاشقانه و رومانتیک جشن سال نو (۹۸)

او در ایران با نام ابراهیم تاتلیس نیز شناخته می شود.

ترور

او در 13 مارس 2011 در منطقه شیشلی استانبول مورد حمله قرار گرفت و جمجمه او مورد اصابت گلوله قرار گرفت، اما از این عملیات جان سالم به در برد. برخلاف بسیاری از شایعات در مورد جراح ابراهیم تاتلیسس، جراح و نجات دهنده او دکتر ایلهان ایلماجی بود.


خواننده ترک / ابراهیم تاتلیسس


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *