مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یارانه این ماه چقدر است ۱۴۰۱ | کارت یارانه نان صحت دارد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


یارانه این ماه چقدر است 1401 | کارت یارانه نان معتبر است آیا نان کارتی می شود و یارانه ارز 4200 و یارانه 300 هزار تومانی و یارانه 400 تومانی چه زمانی پرداخت می شود؟ ادامه مطلب

بدون جزئیات میزان یارانه نان اعلام نشده است و مشخص نیست یارانه نانآیا یارانه پولی است که به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و می توان از آن برای مصارف دیگر استفاده کرد یا سهمیه ای است که فقط برای تهیه نان قابل استفاده است.

اگرچه اطلاعات در مورد میزان یارانه نان این موضوع اعلام نشد، اما احسان ارکانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به یارانه ناچیز نان گفت: در «طرح کارت نان» دولت، حدود هفت دهم نان سنگک در نظر گرفته شده است. نان با قیمت آزاد گرفته می شود.

با ما بمان.

میزان یارانه نان حدود چهار هزار میلیارد تومان است. با توجه به اینکه باید به کل جمعیت 84 میلیون نفری ایران برسد یارانه نان برای پرداخت سهم هر نفر از این بودجه سالیانه 47 هزار تومان و ماهانه کمتر از چهار هزار تومان است. معادل یک نان سنگک یا کمتر از 10 نان لواش! .

با این لایحه یارانه یک خانواده چهار نفره کمتر از ۴۰ قرص نان در ماه است!

به همین دلیل برخی می گویند احتمالاً میزان یارانه نان بالاتر از چهار هزار تومان است و شاید یارانه نان بخشی از همان یارانه 100 هزار تومانی باشد که معاونت اقتصادی دولت وعده داده است.

بیشتر بخوانید  بورس تهران در نقطه چرخش؛ بازگشت بازار از کجا آغاز می‌شود؟ -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *