مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کمک 40 میلیارد دلاری پارلمان ایالات متحده به اوکراین

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مجلس نمایندگان آمریکا بسته کمک نظامی و مالی 39.8 میلیارد دلاری را برای حمایت از اوکراین در برابر روسیه تصویب کرد.

مجلس نمایندگان آمریکا بسته کمک نظامی و مالی 39.8 میلیارد دلاری را برای حمایت از اوکراین در برابر روسیه تصویب کرد.

این بسته معادل بیش از 5 درصد از کل بودجه امنیت ملی ایالات متحده در سال 2022 است.

تنها 57 جمهوری خواه در رای گیری روز سه شنبه، تنها چند ساعت پس از اعلام این قانون، آن را رد کردند.

به منظور تصویب این قانون، دموکرات ها موافقت کردند که آن را از بسته کمکی 10 میلیارد دلاری برای کووید-19 جدا کنند که با مخالفت شدید جمهوری خواهان مواجه شد.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، قبلاً قول داده بود برای تصویب قانونی که مجموع حمایت ایالات متحده از اوکراین را به حدود 54 میلیارد دلار در سال جاری افزایش می دهد، واکنش “سریع” نشان دهد، که بیشتر از هزینه های واشنگتن برای کمک های خارجی است. آنها گزارش می دهند که او در سال 2019 در سراسر جهان هزینه کرده است.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا مدعی شد که این لایحه مربوط به امنیت ملی آمریکا است و گفت: مردم اوکراین در این کارزار برای دموکراسی خود و … می جنگند. دموکراسی ما

با این حال، منتقدانی مانند اندی بیگز از آریزونا می گویند “ما نمی توانیم با خرج کردن پولی که نداریم به اوکراین کمک کنیم.”

قانونگذاران حتی بیش از 33 میلیارد دلار را که در ابتدا توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده درخواست شده بود، تأیید کردند.

بیشتر بخوانید  پرفروش ترین و بهترین کتاب های دنیا

بر اساس این گزارش، حداقل 8.7 میلیارد دلار پول نقد به صندوق حمایت دولتی، تحت حمایت وزارت امور خارجه، برای کمک به پوشش کسری بودجه اوکراین و سایر «نیازهای فوری» اختصاص خواهد یافت.

900 میلیون دلار دیگر برای انتقال پناهندگان اوکراینی به کشورهای همسایه در نظر گرفته شده است. 5 میلیارد دلار دیگر به برنامه های کمک غذایی جهانی برای کاهش اختلالات احتمالی زنجیره تامین ناشی از جنگ بین اوکراین و روسیه اختصاص خواهد یافت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *