مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کلافگی علی شادمان از دست بچه مهمونی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

محمدعلی شادمان (زادهٔ ۴ آذر ۱۳۷۵) بازیگر ایرانی است. اولین ظهور علی شادمان او در 10 سالگی و در درام میم مثل مادر (1385) روی پرده سینما بود که برای آن جایزه بهترین بازیگر کودک از جشنواره جهانی فیلم رشد را دریافت کرد. علی شادمان او در «زمانی برای عشق» (1386) ظاهر شد و در «رویای سینمایی» (1390) نقش مهمی را ایفا کرد و در نقش یک بازیگر نوجوان مشتاق بازی کرد. علی شادمان او با بازی در سریال های سرمین مادری (1392) و کیمیا (1394) شناخته شد. در ادامه فیلم علی شادمان و بچه محمودی را می خوانید:

این روزها سریال جگی با اجرای شگفت انگیز علی شادمان در حال پخش است. شادمان در سریال یاگی ساخته محمد کارت علی در نقش جاوید گنجی، جوانی از جنوب شهر ظاهر شد که عاشق دختری به نام ابرا (علیکا ناصری) است و در این راه با مشکلات زیادی روبرو می شود. عشق. عاشقانه های خاص ابرا و جاوید در جگی این سوال را در ذهن بسیاری از مخاطبان و طرفداران علی شادمان ایجاد کرد که آیا او در واقعیت عاشق شده است؟ در این قسمت عکسی از اولین عشق علی شادمان را منتشر کرده ایم.

عکس مادر علی شادمان اولین عشق زندگیش

بازیگر نقش کیوان در سریال کیمیا نه تنها با خواهرش رابطه خوب و دوستانه ای دارد، بلکه به خانواده اش نیز علاقه زیادی دارد و مادرش را اولین عشق زندگی خود می داند.

علی شادمان

من

روی شانه ها

همیشه همینطور بود

اگر بدن من نبود

غم و درد من بر دوش توست…

شادی من بر لبان تو به شکل لبخندی باشکوه.

بیشتر بخوانید  انتقاد پدر علم هواشناسی ؛ اطلاعات کشورهای دیگر را به خورد ملت می‌دهند

اوه بله من از “تو”

تو هم دلیل و هم نشانه هر چیزی هستی و هستی

تو قدرتمندترین زن زندگی من هستی

تو غل و زنجیر وجود منی

تو فرشته من هستی

تو اولین عشق زندگی منی

تو واقعا باشکوهی

“مامان”

تولدت مبارک پدرم و آرینا

بیوگرافی علی شادمان

محمدعلی شادمان یکی از بازیگران خوب کشورمان است که متولد ایلام است. علی شادمان 25 سال سن دارد و در چهارم آذر ماه سال 1375 به دنیا آمد. او اولین کار حرفه ای خود را در سال 2005 (زمانی که کلاس چهارم بود) در فیلم معروف Mim Like Mother انجام داد. رسول ملاکلی (کارگردان میم مثل مادر) علی شادمان را برای بازی در این فیلم انتخاب کرد زیرا وی از مهارت های خوبی در نواختن ویولن برخوردار بود.

فیلمی که به عنوان نماینده ایران در هشتادمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد. تحصیلات علی شادمان دارای مدرک مهندسی کارگردانی است و در مقطع دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرده است. به گفته خودش همیشه سعی کرده در نقش هایی بازی کند که دوست دارد. از این رو در این سال ها در کمتر فیلمی بازی کرد.

علی شادمان

زندگی شخصی علی شادمان

در بیوگرافی علی شادمان بد نیست به نکاتی از زندگی شخصی او اشاره کنیم. علی شادمان در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمده و زندگی می کند. پدرش دکترای تاریخ دارد و در دانشگاه تدریس می کند. مادرش هم معلم است و علم تدریس می کند.

او یک خواهر کوچکتر به نام مارینا دارد. اما شادمان در حال حاضر مجرد و مشغول بازیگری است. به گفته خودش علاقه زیادی به کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دارد. او هم اکنون مشغول نگارش فیلمنامه است و امیدوار است به زودی آن را تولید کند.

اما شادمان سرگرم کننده است

بیشتر بخوانید  سفر لوکس شاهرخ استخری در ایران غوغا کرد

اما شادمان چندان صمیمی نیست (درست مثل خود نویسنده!). اما علاقه زیادی به عکاسی دارد و تقریبا خود را در این حرفه متخصص می داند. علاوه بر این، تماشای فیلم و کتاب خواندن نیز از علایق اوست و با دوستانش درباره آنها صحبت می کند. اما شادمان 175 سانتی متر قد دارد و در بدنسازی نیز فعالیت دارد. همانطور که خودش می گوید دوستان زیادی ندارد و معتقد است کیفیت در روابط بهتر از کمیت است.

به ندرت می توان بازیگری را پیدا کرد که در تئاتر کار نکند یا علاقه ای به آن نداشته باشد. در بیوگرافی علی شادمان باید به این نکته اشاره کرد که او علاقه زیادی به تئاتر دارد. او معتقد است که تئاتر شیرینی خاصی دارد که فقط کسی کار کرده است. خواهد فهمید

علی شادمان

تلاش برای زندگی مستقل

در زندگینامه علی شادمان باید از زحمات و گرفتاری هایی که او کشید صحبت کرد. تخصیص زیرا در این صورت قادر خواهیم بود عوامل موفقیت آن را بهتر درک کنیم. اگرچه سن علی شادمان هنوز به دهه سوم نرسیده است. اما زندگی مستقل خود را از 10 سالگی آغاز کرد.

پیداست که در آن سال ها به بازیگری و کسب درآمد مشغول بود. اما قطعا رسیدن به این موقعیت برای او کار آسانی نبود. علی شادمان در یکی از پروژه های بازیگری خود ساعت 6 صبح برای ایفای نقش به سر کار رفت.

این کار که گاهی تا شب ادامه داشت; او نتوانست مانع موفقیت او در تحصیل شود. پس از بازگشت از پروژه، معلم خصوصی در درس های مدرسه با او کار کرد. بعد شام می خورد و دوباره درسش را مرور می کرد. بعد صبح روز بعد دوباره ساعت 6 سر کار می رفت. همین تلاش مثال زدنی او او را به یکی از بازیگران خوب ایرانی تبدیل کرد.

علی شادمان

نقش علی شادمان در سینما:

بیشتر بخوانید  میرزا قاسمی شمالی خوشمزه و آسون | طرز تهیه میرزا قاسمی +ویدیو

نای پروانه به کارگردانی محمد کارت

مردن در آب زلال به کارگردانی نوید محمودی

ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی

شین به کارگردانی میثم کزازی

ویلایی ها به کارگردانی منیر قادی

اروند به کارگردانی پوریا آذربایجانی

یتیم خانه ایران به کارگردانی ابوالقاسم طالبی

ساکن طبقه متوسط ​​به کارگردانی شهاب حسینی

رویای سینما به کارگردانی علی شاه خاتمی

کلانتری غیرانتفاعی که توسط یدالله صمدی اداره می شود

زمان عشق به کارگردانی ابراهیم فروزش

صد سال به این سال ها به کارگردانی سامان مقدم

میم مانند مادر به کارگردانی رسول ملاقلی پور

آثار علی شادمان در تلویزیون:

دیوار به دیوار 1 و دیوار به دیوار 2 به کارگردانی سامان مقدم

محکوم به کارگردانی سید جمال سید خاتمی

ماه و پلنگ به کارگردانی احمد امینی

کیمیا به کارگردانی جواد افشار

میهن به کارگردانی کمال تبریزی

آثار او در نمایش داخلی:

می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی

یک قانون شکن

جوایزی برد

اما شادمن در سال 2006 برای فیلم Mim Like Mother برنده جایزه بهترین بازیگر کودک شد. همچنین در سال 2007 برای بازی در فیلم «زمان عشق» جایزه ویژه ای را از سین کید هلند دریافت کرد. اما جوایز شادمان به این موارد محدود نمی شود، او پروانه طلایی بهترین بازیگر کودک و نوجوان را برای فیلم Time for Love دریافت کرد. او همچنین برنده پروانه طلایی بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای رویای سینما در سال ۲۰۱۳ شد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *