مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کدام کشورها برای سفر به تنهایی امن هستند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، برخی افراد علاقه بیشتری به سفر به تنهایی نشان می دهند و هر کدام دلایل خاص خود را دارند. برخی از افراد ترجیح می دهند از سفر به تنهایی لذت ببرند و با به چالش کشیدن خود در سفر، تجربیات شخصی خود را افزایش دهند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که ترجیح می دهید به جای خانواده یا گروهی به تنهایی سفر کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله اطلاعاتی در مورد کشورهای امنی که برای سفر به تنهایی مناسب هستند را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

کدام کشورها برای سفر مستقل مناسب هستند؟

  • سفر به ملبورن استرالیا: شهر ملبورن استرالیا یکی از شهرهایی است که می توانید به راحتی با افراد دیگر در آن ارتباط برقرار کنید زیرا در این کشور محدودیت زبانی نخواهید داشت و تنها در صورتی که انگلیسی بلد باشید می توانید به راحتی با افراد ارتباط برقرار کنید. این کشور مقصدی بسیار امن برای سفر به تنهایی است و امکانات تفریحی و اجتماعی زیادی دارد.
  • سفر به هنگ کنگ: هنگ کنگ بزرگترین شهر جهان است و در عین حال به عنوان امن ترین شهر جهان شناخته می شود. مردم هنگ کنگ نیز به راحتی انگلیسی صحبت می کنند و برای برقراری ارتباط با آنها مشکلی نخواهید داشت. لذت بردن از طبیعت بی نظیر هنگ کنگ و شرکت در کلاس های تای چی از جمله لذت هایی است که می توانید به تنهایی در این کشور از آن لذت ببرید.
  • سفر به کوزکو، پایتخت امپراتوری باستانی اینکا: شاید تا به حال نام کوزکو را نشنیده باشید. کوزکو در پرو قرار دارد و سال هاست که یکی از مهم ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری بوده است.اینکاها ماچوپیچو هستند و کوزکو شهری است که باورنکردنی ترین آثار باستانی آمریکای جنوبی در آن قرار دارد.
  • سفر به آلاسکا: در مورد سفر به آلاسکا جالب است بدانید که بیست درصد افرادی که به این کشور سفر می کنند تنها هستند، اما سوال اساسی این است که چرا گردشگران آلاسکا سفر به تنهایی را انتخاب می کنند؟ از آنجایی که آلاسکا مقصدی برای بازدید از کوه های پوشیده از برف و یخچال های طبیعی است، مردم ترجیح می دهند به تنهایی به آلاسکا سفر کنند و سپس به گروه هایی بپیوندند که فرصت تجربه لذت بردن از مناظر طبیعی دست نخورده را با راهنما دارند.
  • سفر به جزایر آران: جزایر آران یک مقصد امن برای کسانی که عاشق سواحل و ورزش های آبی هستند، در مکانی دور افتاده قرار دارند. این جزایر که در مجموع سه جزیره هستند در ساحل غربی ایرلند قرار دارند. جالب است بدانید که مردم این جزیره بسیار مهمان نواز هستند به همین دلیل سالانه افراد زیادی برای سفر به این جزیره سفر می کنند.
  • سفر به بالی: بالی، واقع در اندونزی، یکی دیگر از مقاصد گردشگری در لیست ما است. این مکان برای سفرهای مستقل نیز بسیار مناسب است. سفر به بالی طیف وسیعی از احساسات معنوی را برای شما به ارمغان می آورد. لذت بردن از استحمام با آب داغ در بالی در کنار غذاهای بسیار خوشمزه و البته ارگانیک در کنار جنگل ممیون یکی از دلایلی است که سالانه مسافران زیادی به این شهر می روند.
بیشتر بخوانید  آتش سوزی در باغهای مانوجان در کرمان مهار شده است
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *