مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کتک کاری قهرمان کشتی با مامور نیروی انتظامی بعد از باخت|لگد مهدی هاشمی به مامور نیروی انتظامی+عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شما نیوز: پس از برگزاری دیدارهای پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور در اوزان 92 و 125 کیلوگرم به عنوان اولین مراحل انتخابی تیم ملی در گرگان، هواداران کشتی گیر شکست خورده وارد فضای تشک کشتی شدند و نظم سالن را بر هم زدند. .

در مبارزه پایانی وزن 125 کیلوگرم این رقابت ها جدالله محبی با برتری 7 بر صفر مقابل مهدی هاشمی موفق شد ضربه فنی به حریف وارد کند و به مقام قهرمانی برسد.

پس از این درگیری در حالی که مهدی هاشمی کشتی گیر چند سالی با حواشی همراه بود به دلایل نامعلومی با یکی از پلیس ها در مسیر سالن داغ برخورد کرد که پس از این اقدام تعدادی از پلیس به این حرکت واکنش نشان دادند. و چند تن از هواداران هاشمی وارد مسابقه شدند که منجر به شکستگی انگشت و بینی و پاره شدن دست و مصدومیت این کشتی گیر به صورت شد.

کلینیک های دستورات توقف درگیری مجبور به استفاده از اسپری فلفل هستند که افراد حاضر در اتاق مسابقه، به ویژه نزدیک محل درگیری، از ناحیه چشم و گلو بسیار ناراحت بودند.

این در حالی است که تعداد زیادی از حاضران در سالن در حال درگیری با برادران محبی هستند که با دخالت پلیس از هم جدا شدند.

در نهایت ماموران عاملان این حادثه را دستگیر و از سالن مسابقه خارج کردند.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید انواع لاستیک خودرو در مرداد اعلام شد+ جدول

همچنین در فینال وزن 92 کیلوگرم احمد بذری در یک مبارزه حساس و نزدیک با نتیجه 9 بر 7 مغلوب امیرحسین فیروزپور شد. در شرایطی که بذری در ثانیه های پایانی با اجرای تکنیک پیش افتاد، مربیان فیروزپور او را به چالش کشیدند و داوران نیز پس از بررسی فیلم امتیازاتی را به فیروزپور دادند تا در این مبارزه حساس پیروز شود.

عسگر بذری برادر و مربی این کشتی گیر پس از شکست دادن بذری با عصبانیت در کمیته فنی فریاد زد: «از ابتدا هدف شما این بود که فیروزپور را شکست دهید.

پس از این اتفاق تعدادی از بستگان و هواداران از روی سکو روی تشک پریدند و قصد حمله به داوران را داشتند که پلیس جلوی آنها را گرفت و به بیرون برد.

با تصمیم کادر فنی تیم ملی مدت ها پیش اعلام شد که نفرات اول این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

اتفاقات تلخ لحظات پایانی این رقابت ها باعث شد تا خستگی برگزارکنندگان مسابقات و میزبانان بر روی آنها باقی بماند و همه از این اتفاقات تلخ پشیمان شوند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *