مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیگیری آنلاین خریدهای سوپرمارکتی از اسنپ مارکت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

با خرید انواع محصولات از سوپرمارکت آنلاین اسنپ ​​مغازه ها و سوپرمارکت های اطراف شما را به خانه می آورد. اما چگونه می توان مطمئن بود که محصولات مورد نظر شما به سرعت و با همان کیفیت تحویل داده می شوند؟

در این مقاله ابتدا درباره اسنپ مارکت بیشتر می آموزیم و سپس بررسی می کنیم که چرا ردیابی خریدهای سوپرمارکتی خود با اسنپ آسان است.

ابتدا سوال مهم: چرا محصولات سوپرمارکتی را از اسنپ بخریم؟

در زیر به بررسی برخی از مزایای خرید سوپرمارکت از اسنپ می پردازیم.

1. خرید ایمن و آسان با تخفیف های بی پایان

با خرید محصولات از سوپرمارکت از اسنپ تخفیف می گیرید. هر بار که از خدمات مختلف این برنامه فوق العاده استفاده می کنید، در باشگاه مشتریان امتیاز کسب می کنید. بعداً می توانید این امتیازها را به کد تخفیف تبدیل کنید.

2. دسترسی به تاریخچه خرید

e47dc703-1a81-4c74-a240-31e5b9938fca

با ورود به حساب اسنپ خود می توانید سابقه خرید خود را مشاهده کنید. در حساب کاربری خود گزینه «فهرست سفارشات» یا «سفارشات قبلی» را انتخاب کنید و ببینید قبلاً چه چیزی خریداری کرده اید. این ویژگی به شما کمک می کند تا خرید خود را آسان تر کنید.

شما معمولا همیشه محصولات خاصی را در سوپرمارکت ها خریداری می کنید. با مراجعه به سفارش‌های قبلی، همان محصولی را که همیشه می‌خرید و ترجیح می‌دهید، بدون نیاز به بررسی مجدد محصولات مختلف سوپرمارکت، به سبد خرید اضافه می‌کنید.

بیشتر بخوانید  اینفوگرافیک/آمار روزانه کرونا و رنگ‌بندی شهرستان‌های استان همدان

3. قیمت تحویل مقرون به صرفه

هنگام خرید از اسنپ، سفارش شما با بسته بندی مناسب و در مدت زمان کوتاهی به دست شما می رسد. نگران هزینه های حمل و نقل نباشید. این هزینه بر اساس فاصله فروشگاه تا محل تحویل تعیین می شود، اما هرگز آنقدر زیاد نیست که به شما فشار بیاورد. پس نگران نباش

4. خرید برای شخص دیگری

خرید برای دیگران یکی از ویژگی های جذاب خرید محصولات سوپرمارکتی از اسنپ است. می توانید از اسنپ برای شخص دیگری مانند مامان و بابا یا فرزندتان که تنها در خانه است خرید کنید.

آدرس منزل آنها را وارد کنید و خریدها را بدون حضور خود در محل دریافت برای افراد دیگر ارسال کنید.

چرا ردیابی خریدهای سوپرمارکت از اسنپ آسان است؟

6f3991b7-c25d-4eae-8618-70bd0b059f14

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که از مزیت های خرید آنلاین نداند. البته این سبک خرید هنوز هم منتقدان و مخالفان خود را دارد.

جالب است که مخالفان و منتقدان منکر راحتی و آسایش خرید اینترنتی به خصوص در خرید محصولات در سوپرمارکت ها نمی شوند و فقط شک دارند که اگر خرید از سوپرمارکت های آنلاین را یاد بگیرند، حل می شود.

عدم تمایل مشتریان به خرید از اسنپ شامل 3 موضوع اصلی است:

  • پیگیری خرید تا رسیدن سفارش به مقصد؛
  • حل مشکلات و سوالات در فرآیند خرید؛
  • کیفیت محصولات ارسالی

در زیر به بررسی هر یک از این نگرانی ها و راه حل اسنپ برای رفع آنها می پردازیم.

1. پیگیری خرید تا رسیدن سفارش به مقصد

پیگیری سفارش یکی از دغدغه های اصلی منتقدان خرید اینترنتی است. آنها فکر می کنند که با سفارش از یک سوپرمارکت آنلاین، دستشان برای پیگیری خرید بسته است، اما اینطور نیست.

با خرید از اسنپ می توانید مراحل آماده سازی را از لحظه ثبت سفارش مشاهده کنید و در اپلیکیشن اسنپ از پیشرفت سفارش مطلع خواهید شد.

زمانی که تحویل دهنده از فروشگاه به محل تحویل سفارش می رود، می توانید مسیر او را روی نقشه مشاهده کنید.

2. حل مشکلات و مسائل در فرآیند خرید

لازم نیست نگران پیگیری مشکلات احتمالی در فرآیند خرید محصولات سوپرمارکت اسنپ باشید، زیرا اسنپ ​​بازار تهران و بسیاری از شهرهای دیگر را پوشش می دهد و دارای یک تیم پشتیبانی قوی و قابل اعتماد در 24/7 است.

هر مشکلی که ممکن است در فرآیند خرید با آن مواجه شوید قابل پیگیری است. تیم پشتیبانی در کنار شما هستند و سوالات شما را بدون پاسخ نمی‌گذارند. کافی است با پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناسان توانمند و مشتاق به کمک شما بیایند. پشتیبانی Snapmarket با صبر و درایت با هر مشکلی برخورد می کند.

3. کیفیت محصولات ارسال شده از سوپرمارکت های آنلاین

محصولاتی که در سوپرمارکت آنلاین خریداری می کنید کیفیت خوبی دارند. کاربران در اپلیکیشن اسنپ به فروشگاه ها و سوپرمارکت ها امتیاز می دهند و نظرات خود را ثبت می کنند.

هیچ فروشگاهی دوست ندارد شهرت بدی به دست آورد، بنابراین محصولات با کیفیتی را برای مشتریان ارسال می کند. نگران کیفیت نباشید در صورت عدم رضایت از سفارشی که برای شما ارسال شده است، امکان در میان گذاشتن موضوع با تیم اسنپ وجود دارد.

6e9bda4f-0add-4433-ab5a-24945e3a1859

چگونه از سوپرمارکت آنلاین اسنپ خرید کنیم؟

حالا که به شبهات و نگرانی های خرید از سوپرمارکت های آنلاین پایان دادیم، خوب است که از سهولت بی نظیر خرید از اسنپ برایتان بگوییم. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد اپلیکیشن اسنپ شوید؛
  • گزینه “Supermarket” را انتخاب کنید.
  • نوع فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • محصولات مورد نظر را از دسته های مختلف انتخاب کنید.
  • سفارشات خود را تکمیل کنید و هزینه آنها را پرداخت کنید.

همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 بعدازظهر امکان سفارش از سوپرمارکت آنلاین اسنپ وجود دارد. بازه زمانی مناسب و دلخواه را مشخص کنید و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

در پایان

نگران خرید آنلاین محصولات سوپرمارکت نباشید، زیرا اسنپ دارای ویژگی های منحصر به فردی است که به شما احساس آرامش می دهد. اگر مشکلی وجود دارد یا سؤالی دارید، پشتیبانی اسنپ مارکت پاسخ شماست.

و مکانیسم سفارش آنلاین امن است و تیم پشتیبانی در خدمت شما هستند و نمی گذارند آب در دلتان بلرزد.

* مطلب فوق یک گزارش تبلیغاتی بوده و سایت خبری شامانف در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد


بیشتر بخوانید  ایالات متحده رئیس فعلی شورای امنیت سازمان ملل شده است
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *