مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیکر 23 نفر از سیل زدگان امامزاده داوود شناسایی شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرپرست دادسرای استان تهران وی گفت: تاکنون با انجام آزمایش DNA اجساد 23 نفر از مفقودان ثبت شده شناسایی شده و تعدادی از اجساد به خانواده هایشان تحویل داده شده و بقیه در حال انجام است.

وی افزود: بر اساس انتشار گزارش خانواده های مفقود شده مرتبط با سیل، تاکنون جسد 2 نفر کشف نشده و برای شناسایی و کشف این 2 نفر به صورت شبانه روزی کار می شود. یک جسد مرده این کار در پایین دست امامزاده داوود در رودخانه سولکان نیز انجام می شود.

محمد شهریاری در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش تعداد کشته شدگان سیل و اینکه تعدادی از کشته شدگان این حادثه خارجی هستند و مسئولان به دنبال شناسایی این افراد نیستند، گفت: اعلام رسمی و گزارش اداره اطلاعات 25 نفر مفقود شده اند و تاکنون تعداد مفقودین گزارش شده توسط خانواده ها افزایش نیافته است و آمار برخی رسانه ها مبنی بر تعداد زیاد کشته ها و مفقودین این حادثه صحت ندارد. همه.

هیچ جسدی در سیلکن کشف نشده است

گفت: در تصادف سیل کن، جسدی پیدا نشد که هویتش احراز نشده باشد، بنابراین هویت تمامی اجساد پیدا شده شناسایی و تحویل خانواده ها شده و یا تشریفات قانونی برای تحویل آنها در حال انجام است.

شهریاری با بیان اینکه تعدادی از اجساد شناسایی شده متعلق به اتباع کشور است افغانستان گفت: اجساد این 5 نفر با اطلاع خانواده هایشان شناسایی و از طریق آزمایش DNA به آنها تحویل داده شد.

وی افزود: فردی در گفت و گو با یکی از روزنامه های محلی مدعی شد جسد یکی از اعضای خانواده وی تاکنون کشف و شناسایی نشده است که به نام محمد پیشدادی فرزند محمدعلی شناسایی و تحویل داده شد. بر فراز. در سراسر

بیشتر بخوانید  ازدواج جنجالی 3 خواهر دوقلو با یک مرد! / نقاشی

سرپرست دادسرای استان تهران با بیان اینکه هویت تمامی اجساد ۲۳ نفر تایید شده است، تصریح کرد: تعدادی از اجساد به خانواده هایشان تحویل داده شده و بقیه در مرحله تحویل هستند. خانواده های متوفی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *