مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پشت پخش ویدیوهای رقص در مترو چیست؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، همشهری آنلاین نوشت: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: فیلم های رقصی که از واگن های مترو منتشر می شود، مربوط به گذشته است و عده ای برای به حاشیه راندن فعالیت های مترو در روزهای خاصی آن را منتشر می کنند.

مهدی شایسته با بیان این مطلب افزود: بسیاری از این فیلم ها و کلیپ ها مربوط به گذشته است و برخی از آنها واضح است، مثلاً در زمستان اتفاق افتاده است و در روز اول ماه مبارک رمضان منتشر می شود. فصل گرم و لباس مسافرها هم متفاوت است، اینکه بگویم روز اول ماه مبارک رمضان در متروی تهران اینگونه است، نتیجه گیری من این است که پشت برخی از این کلیپ ها افرادی هستند که قصد دارند یک هجمه فرهنگی به این دوره از شهرها وارد کنند. مدیریتی که ما را به سمت رفتار حاشیه ای سوق دهد.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی ما عبور و مرور مردم و کمک به سلامت و آرامش خاطر همه مسافرانی است که به آنجا سفر می کنند. چه سوداگران آرامش آنها را به هم بزنند و چه عده ای با ایجاد فضای نامشروع جو را به هم می زنند، ما باید با همه چیز کنار بیاییم.

مدیرعامل شرکت همیاران بهره‌برداری مترو تصریح کرد: هر کسی که تخصص و سواد رسانه‌ای داشته باشد می‌داند که بیشتر از جلوگیری از آن می‌خواهد فساد را گسترش دهد و ما این را نمی‌پذیریم.

بیشتر بخوانید  دو برابر شدن تقاضای تغییر جنسیت در تهران -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *