مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پارک ششدر پارکی زیبا در کنار کوه باستانی کالاکیران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، یکی از جاذبه های استان ایلام پارک جنگلی ششدر است، این پارک زیبا در کنار کوه باستانی کالاسیران در 3 کیلومتری استان ایلام قرار دارد. وجود کوه کالاسیران که در بین مردم این منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است به پارک سسدار ارزش خاصی بخشیده است و زیبایی های آن گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و از مراکز بسیار مهم گردشگری به شمار می رود. استان ایلام پر از جاذبه هاست. این استان که زمانی بخشی از ایلام سابق بود، سه هزار سال پیش منقرض شد و بسیاری از جاذبه های تاریخی آن از بین رفته و به شکل امروزی درآمده است. فضای کوهستانی دارد و پارکش پر از درختان کوهستانی است.

پارک جنگلی ششدر در استان ایلام

این اثر طبیعی دارای پوشش گیاهی منحصر به فردی است و درختان چند ساله در آن روییده اند که نشان از قدمت این مکان دارد که بلوط های قدیمی از آن خودنمایی می کنند. علاوه بر این، انواع گل و گیاه دیگری نیز در این مکان روییده است و طبیعت محیطی جذاب ایجاد کرده است. ، آب و هوای مساعد و انواع گیاهان از ویژگی های جذاب این منطقه است. همه اینها شرایط بسیار خوبی را برای زیستگاه تعداد جانوران و پرندگانی که سال هاست این مکان را برای زندگی انتخاب کرده اند فراهم کرده است.

زنگ هشدار در استان ایلام

بهتر است در فصل بهار که گل ها باز می شوند یا در تابستان که این همه جاذبه طبیعی سرسبز است و در پاییز که جلوه دیگری از طبیعت نمایان می شود و رنگ های متفاوتی به خود می گیرد در هوای مطبوع سفر کنید. زمستان تاثیرات قابل توجهی دارد اما سردی هوا با بازدید از این مکان در شش ماهه اول سال به اوج خود رسید و در صورت تمایل می توانید از هتل های استان ایلام برای اقامت استفاده کنید. همچنین برای چند شب بیدار بمانید و وسایل کافی مانند چادر مسافرتی، پوشاک کافی، غذا و سایر امکانات را داشته باشید. برای حفاظت از این محیط از هرگونه آسیب به خصوص دفع زباله، روشن کردن آتش و شکستن درختان جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید  آلودگی هوا به پایتخت بازگشت | هشدار هواشناسی به گروه های حساس

منبع: توریسم 724

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *