مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ون اینرودز در بازار استقبال شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



با توجه به استفاده گسترده از این محصول و تقاضای بالای بازار برای این نوع کامیون در مقیاس شهری، به محض شروع طرح فروش با تقاضای بالای مشتریان مواجه شد. بر اساس اطلاعیه بهمن موتور، ثبت نام نقدی اینرودس با قیمت قطعی از روز سه شنبه 3 اسفند 1401 ساعت 10 لغایت پنجشنبه 5 اسفند 1301 ساعت 16:00 و یا تا پایان ظرفیت انجام می شود. تکمیل شده است که به دلیل استقبال مشتریان از هم اکنون در همان ساعات اولیه ظرفیت تکمیل شده است.

ون بری اینرودز محصول جدید بهمن موتور با فرمان برقی EPS / تهویه مطبوع / سرنشین جلو + کیسه هوا، سرنشین جلو / سیستم مالتی مدیا 9 اینچی / چرخ آلیاژی (80R14 / 185) / دوربین ضبط راننده / دوربین دنده عقب / کشش و سیستم کنترل ترمز کمکی) ESP-TCS-EBA-ABS و دارای ظرفیت بار 725 کیلوگرم / روکش پارچه ای خاکستری-مشکی است.

همچنین در این طرح یک وانت کارآمد تک کابین و دو کابین عرضه شد و این خودروی پرطرفدار بازار به صورت نقدی با تحویل در هفته دوم مرداد ماه به فروش رسید.

استقبال ویژه خریداران خودرو وان اینرودز و همچنین کاپرا و کارا نشان می دهد که بازار حمل و نقل کشور به این نوع خودروها نیاز دارد و بازار به محصولات بهمن اعتماد دارد.

روابط عمومی بهمن موتور

بیشتر بخوانید  پوتین تصمیمش را برای حمله به اوکراین گرفته
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *