مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

وزارت بهداشت: مردم بی دلیل می خندند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با همت والای کادر بهداشت امروز امید و سلامت در بین مردم رو به افزایش است و ما باید قدر این سلامتی را بدانیم.”

محمد هاشمی در مراسم آخرین روز از هفته سلامت در بوستان پروردگار تهران افزود: در سال 1400 به فکر چنین روزهایی نبودیم، امسال می توانیم اینگونه جمع شویم و در جشن هفته سلامت در این پارک شرکت کنیم. “

وی به تحریم کشور توسط نیروهای استکبار اشاره کرد و ادامه داد: در حالی که در چند روز اخیر شاهد 1929 مورد فوتی در آمریکا بودیم، ایران دیروز هفت مورد ابتلا به کرونا و سه مورد فوتی داشت که البته حتی یک مورد فوت نیز بالا بود. است.

دبیر ستاد هفته سلامت گفت: با مشارکت و کمک مردم توانستیم به این مرحله برسیم و کادر پزشکی 300 شهید را برای مهار تاج تقدیم کردند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از مردم خواست برای ارتقای سلامت خود حتی اگر بی دلیل بخندند ورزش کنند و با انجام عبادات به سلامت معنوی خود توجه ویژه داشته باشند.

فرشید رضایی، رئیس دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت نیز در این مراسم گفت: روند پیری از 20 سالگی شروع می شود که روند مصرف سیگار را تسریع می کند. ما باید به سلامت خود توجه ویژه ای داشته باشیم و از عواملی که به سلامتی ما آسیب می زند دوری کنیم.

بیشتر بخوانید  خبر مهم از سود سهام عدالت / چرا سود سهام برای برخی‌ها واریز نشد؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *