مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش همسر شاهرخ استخری به ماجرای جدایی از همسرش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

شاهرخ اشتری در 14 مهر 1359 در تهران به دنیا آمد. شاهرخ اشتری او که دو دختر زیبا و بامزه دارد، سعی می‌کند با نمایش لحظات زیبایی که با بچه‌هایش سپری می‌کند، طرفداران و فالوورهایش را خوشحال کند. دختر کوچکتر شاهرخ اشتری بسیار محبوب است. شاهرخ اشتری او با انتشار تصاویری از کنار دریا در اینستاگرامش، صفحه خود را پس از مدت ها بروز کرد.

شاهرخ اشتری

فضای مجازی دوباره مشکل ساز شده است. شاهرخ اشتری بازیگر کشورمان که سریال «پهاجا بیکار» را آماده پخش از شبکه سه سیما کرده است، طی چند روز گذشته با انتشار داستان های پشت سر هم حس دلتنگی دخترش را با هوادارانش به اشتراک می گذارد. و او هرگز فکر نمی کرد که این پست ها با داستان دیگری به پایان برسد.

این پست های شاهرخ اشتخری شایعاتی مبنی بر جدایی این هنرمند از همسرش در فضای مجازی ایجاد کرد و با واکنش همسر این بازیگر مواجه شد.

توضیح همسر شاهرخ اصطهری در مورد دوری از همسرش

داستان ها و ابراز حسرت های شاهرخ اشتخری برای دخترش پناه مشکل ساز شد و همسرش را به واکنش واداشت.

سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استهری که ادمین صفحه دخترشان است، پس از انتشار شایعاتی مبنی بر جدایی وی از همسرش در فضای مجازی، این موضوع را روشن کرد.

توضیحات همسر شاهرخ اشتاخاری درباره طلاقش از همسرش

همسر شاهرخ اشتخری با انتشار این عکس در اینستاگرام نوشت: سلام دوستان عزیز امیدوارم خوب و سلامت باشید. در مورد ماجرای همسرم که خیلی ها پرسیده اند چرا همه از هم دور هستیم و این همه حسرت از کجا می آید توضیحی می دهم؟

شاهرخ اشتری

عزیزان من خداروشکر همه چی خوبه همه سالم هستن فقط من و پناه زود اومدیم پیش پدر و مادرم که تو ایران زندگی نمیکنن چون من هم اینجا یه سری کارهای اداری داشتم که باید سر ساعت مشخص شده انجام میدادم. همسرم با کارنه گابی مشغول است و نمی تواند در این لحظه خاص ما را همراهی کند… نه، ما از هم جدا شدیم (من زبانم نمی آید)، نه، اینجا نمی مانیم، درس نمی خوانیم و زندگی نمی کنیم.

بیشتر بخوانید  تعویض کارتخوان‌های قدیمی چقدر هزینه دارد؟

چرا من اینجا در یک دفتر کار می کنم؟ این سوال بعدی است، درست است؟ چون قبل از ازدواج در ایران زندگی نمیکردم و اینجا هنوز باید به امور اداری مثل رسیدگی به امور بیمه و شهرداری و شناسنامه و … بپردازم خوب و کامل توضیح دادم؟؟؟

پناه دختر شاهرخ اشتکاری

پناه دختر شاهرخ اشتخری متولد مرداد 1371 است و سپیده بزمی پور همسر شاهرخ اشتخری تقریبا هر روز عکس های جدیدی از دخترش منتشر می کند و با حوصله اتفاقات مهم زندگی آنها را توضیح می دهد.

شاهرخ اشتری

بیوگرافی شاهرخ اشتخری:

شاهرخ اصطهری متولد 23 مهر 1359 در تهران (اما در شناسنامه او نوشته شده است متولد 7 شهریور 1360) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استهاری مهندس صنایع است. او فرزند اول خانواده است و 2 خواهر کوچکتر از خود دارد. خواهرش که یک سال از او کوچکتر است، فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچکترش نیز به هنر علاقه دارد. شاهرخ اصطهری تا سوم راهنمایی ساکن بلوار کشاورز بوده و از آن پس ساکن شهر غرب بوده است. سوم دوره ابتدایی را در مدرسه 15 خرداد، راهنمایی را در مدرسه آزادی و دبیرستان را در مدرسه فجر دانش خواند.

او از خدمت سربازی معاف شد زیرا پدرش 8 سال در منطقه جنگی هارک کار می کرد. خانواده اشتری از شهری در استان فارس می‌آیند که نسب پدری او به آن منطقه می‌رسد. البته دیگر شهر نیست و بیشتر زمین های کشاورزی اطراف منطقه را احاطه کرده است.

شاهرخ اشتری

عروسی شاهرخ استهری:

بیشتر بخوانید  آب آشامیدنی هشترود حاوی فلزات سنگین است

شاهرخ اصطخری در سال ۱۳۹۰ در سن ۳۱ سالگی با سپده بزمی پور ازدواج کرد و حاصل این زندگی دو دختر به نام های پناه و نبات هر دو در بلژیک بود.

زندگی حرفه ای شاهرخ اشتخری:

شاهرخ استهری پس از پایان تحصیلات دانشگاهی با بازی در تئاتر اسب به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۷ وارد عرصه هنر شد و سپس دوره بازیگری را نزد مهتاب نصیرپور، پیام دکردی و هدایت هاشمی گذراند. او با تله فیلم تلخون ساخته علیرضا امینی و قدم به قدم از «پریدخت» به «مثل هیچکس» و سپس «ماه عسل» وارد عرصه بازیگری شد و نقطه عطف تمام فعالیت هایش که سریال «دل» است. نوازان» و پس از آن «فصیله» جای خود را در میان مخاطبان خود باز کرده است.

اصطخری پیش از این در سریال «دل نوازان» به تهیه کنندگی حسین سهیل زاده نقش بهزاد را بازی کرده بود و همین آشنایی باعث شد تا در سریال «فصیله ها» در نقش سعید بازی کند. او می گوید: مسیر هنری من بعد از بازی در سریال دل نوازان تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا آمنه هستم.

شاهرخ اشتری

ماجرای انتشار عکس همسر شاهرخ اشتخری

یکی از مسائل مربوط به همسر شاهرخ اشتخری، ماجرای منتشر نشدن عکس اوست که برای بسیاری از طرفداران او سوال بود تا اینکه سال ها بعد در روز تولد شاهرخ اشتخری، عکس همسرش منتشر شد.

آشنایی با همسر شاهرخ اشتخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ اصطهری به 3 زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان فرانسه و انگلیسی است. او هم اکنون مشغول ترجمه کتاب های فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان های خارجی تهران است. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن و مستندساز مشهور ایرانی است که هم اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

بیشتر بخوانید  حمله به کاروان لجستیک ارتش آمریکا در عراق

همچنین سپیده یک برادر بزرگتر به نام ساعد دارد. سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون 33 سال سن دارد و یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران را در اختیار دارد. در سال ۱۳۸۹ خانم بزمی پور به همراه پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به بلژیک گرفتند. و در سال 2002 در بروکسل اقامت گزید و در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد. سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی، دارای مدرک حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که در ۲۲ سالگی با موفقیت به پایان رسید. در حسابداری

شاهرخ اشتری

شاهرخ استهری در چه فیلم ها و فیلم های تلویزیونی بازی کرده است؟

2014 اون آهنگ غمگین

دوربین 1393

تعطیلات 1393

ارزیابی نهایی 1392

کبریت سوخته 1391

1391 سوگند

1390. کوچه پس کوچه های شمرون

1390 غیر قابل استرداد

ساعت شلوغی 1390

1390 یک دو سه

1390 چک

2006 Talchoun

شریک 2007

2014 برای یک شب اینجوری کنارم باش

فیلم کوتاه 2017 جاده فرعی

شاهرخ اشتخری در کدام سریال بازی کرد؟

2016 پردوخت

2007 شبیه هیچ چیز دیگری نیست

ماه عسل 2007

عاشقان 2008

مسافت 2009

براکت باز 2009

1393 آمین

1395 ماه و پلنگ

پرواز 2016 در ارتفاع صفر

طرفداران 2016

نمایشنامه و نمایشنامه خوانی شاهرخ استکاری

نمایش تخته نان 2017

2017، عملکرد خواندن سال که دو بار سقوط کرد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *