مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش علی مطهری به اتفاقات اخیر خداوند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


واکنش علی مطهری به اتفاقات اخیر خداوند

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبران مردم به مناسبت حادثه اخیر باید به قول ولی فقیه و گزارش خبرگان مجلس و دولت. دولت نیز موظف است با مردم شفاف باشد و به دور از کلی گویی، به آنها بگوید دقیقا چه اتفاقی افتاده و چرا این اتفاق افتاده است.

علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره ماجرای اخیر لردها و اینکه افکار عمومی منتظر واکنش متفاوت و بهتر دولت هستند، گفت.

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توضیح داد که «به دستور نمی توان گفت مردم حرف دولت یا دولت را بپذیرند، بلکه باید بین آنها اعتماد ایجاد کنیم». همه نمی توانند به تنهایی این موضوع را بررسی کنند، بنابراین باید به دولت اعتماد کنند.

یکی از اعضای فراکسیون امید مجلس در عین حال گفت: آقای لاریانی رئیس مایلز هیاتی از اعضای کمیسیون بهداشت را برای بررسی پرونده لردها اعزام کرد تا زوایای این موضوع روشن شود. ارائه خواهد شد.

مطهری ادامه داد: اگر مردم نظام را قبول دارند باید به گزارش مجلس و دولت در آن زمینه اعتماد کنند و حرف خبرگان و نتیجه گزارش آنها را بپذیرند چرا که این خبرگان جداگانه بررسی شدند.مردم هم قبول می کنند. این قاعده را می پذیرند و حتی کسانی که به آن اعتقاد ندارند آن را باور نمی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره وظیفه دولت در این زمینه توضیح داد: در نهایت دولت باید گزارش دقیقی از آنچه بر اربابان مردم آمده است بدهد و مشخص کند که ریشه و علت این مشکل کجاست و واقعیت چیست باید برای مردم توضیح بدهند تا افکار عمومی را قانع کنند.

بیشتر بخوانید  20 تبریک ماه مبارک رمضان به زبان انگلیسی با ترجمه

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت باید از کلی گویی پرهیز کند و به تفصیل اتفاقات را توضیح دهد و شفاف سازی کند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *