مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هیچ کس از راهزنی غربی مطمئن نیست

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز شنبه در نشست شورای سیاست خارجی و دفاعی روسیه گفت: «کشورهای غربی جنگ مشمئزکننده و همه جانبه‌ای را علیه ما به راه انداخته‌اند که پیش‌بینی مدت آن دشوار است». به نظر می رسد که همه بدون استثنا عواقب آن را احساس خواهند کرد. تلاش برای منزوی کردن روسیه محکوم به شکست است.

لاوروف گفت: «روسیه تمام توان خود را برای جلوگیری از رویارویی مستقیم انجام داده است.» این روش اعمال شد.

وی گفت: غرب به عنوان بخشی از تحریم های خود علیه روسیه از روش های آشکار دزدی استفاده می کند. ما تمام تلاش خود را برای محافظت از شهروندان خود در خارج از کشور از گسترش نفرت نسبت به ما انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به یک کارزار هماهنگ برای اخراج صدها دیپلمات روسی از کشورهای غربی گفت: «حتی در سیاه ترین سال های جنگ سرد، رویکرد مشابهی وجود ندارد. اوکراین تنها یکی از ابزارهای غرب برای تقویت و تعمیق نظم جهانی تک قطبی است.

لاوروف در بخش دوم سخنان خود به صادرات سلاح های غربی به دولت اوکراین اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی تا کشته شدن آخرین اوکراینی آماده مقابله با روسیه در اوکراین هستند.

وی گفت: «این وضعیت برای ایالات متحده مطلوب است که رویدادهای اوکراین را در خارج از کشور مدیریت می کند، اروپا را تضعیف می کند و بازارهای آن را برای جایگزینی کالاها، فناوری و محصولات نظامی آمریکایی خالی می کند. اما وضعیت پیچیده تر از این است.

وی ادامه داد: ما، آمریکا، چین و همه ملت‌های دیگر امروز می‌دانیم که باید تصمیم‌گیری شود که آیا نظام جهانی رویکردی عادلانه، دموکراتیک و چندقطبی در پیش خواهد گرفت یا این گروه کوچک از کشورها می‌توانند استعمار جدیدی را بر آن تحمیل کنند. جامعه جهانی.”

بیشتر بخوانید  (ویدئو) آیا هادی چوپان می خواهد پناهنده آمریکا بشود؟ ماجرا از زبان هادی چوپان

وزیر روسیه هشدار داد که غرب در حال ترویج ایده واگذاری کنترل اقتصاد جهانی G7 است. خلاص شدن از شر دلار در بازار در دوره آتی قابل قبول خواهد بود. بسیاری از کشورها استعمار نو غرب را احساس کردند و به تحریم های روسیه نپیوستند.

لاوروف گفت: «کشورهای غربی کاملاً اعتبار خود را به عنوان شریک مذاکره از دست داده‌اند. کشورهای غربی منافع مردم خود را قربانی خدمت به آمریکا می کنند.

وی ایالات متحده را متهم کرد که نه تنها به روسیه، بلکه به هر کشوری که بتواند سیاست مستقلی را دنبال کند، حمله می کند: “هیچکس از دزدی دریایی دولت غرب مصون نیست.”

یک مقام ارشد روسیه گفت: اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود نشانه های استقلال را برای همیشه به نفع ایالات متحده کنار می گذارد و تحت تأثیر ناتو در مسائل امنیتی است که به طور فزاینده ای طمع جهانی آن را آشکار می کند.

سرگئی لاوروف در پایان سخنان خود گفت که ناتو خود را مسئول امنیت بین المللی می داند و داستان ناتو جهانی حاکی از انتقال خط دفاعی ناتو به دریای چین جنوبی است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *