مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

همه چیز درباره قرص LIVERCARE نشانه ها و عوارض جانبی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


قرص Liveker Health

با این قسمت از دلگرم کننده با استفاده به روز باشید تبلت Lircare Healthide Lircare آن ها ملاقات می کنند.

  • درمان صدمات ناشی از سمیت کبدی
  • حفظ سلامت و عملکرد طبیعی کبد در زنان و مردان
  • از تجمع و رسوب چربی در کبد جلوگیری کنید

شرایط نگهداری قرص سلامت کبد

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

نحوه مصرف قرص لیورکر هلث

بزرگسالان و کودکان بالای 16 سال 2 تا 4 قرص در روز

هشدار مصرف:

زنان باردار و شیرده باید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
افرادی که تحت درمان هستند باید قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.

شرح قرص های سلامت کبد

محصولی ویژه که از ترکیب مریم گلی، کنگر فرنگی، قاصدک، زردچوبه و زرشک و همچنین عوامل لیپوتروپیک مانند متیونین، اینوزیتول و کولین طراحی شده است.

احتیاط

  • افرادی که تحت درمان هستند باید قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.
  • زنان باردار و شیرده باید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

محصولی با طراحی ویژه از ترکیب بیدمشک، کنگر فرنگی، قاصدک، زردچوبه و زرشک و همچنین عوامل لیپوتروپیک مانند متیونین، اینوزیتول و کولین است

قاصدک:

کاسنی گیاهی است که در بسیاری از کشورهای جهان برای بهبود اختلالات کبد و کیسه صفرا استفاده می شود. مطالعات زیادی اثربخشی این گیاه را در کاهش سطح بیلی روبین سرم و بهبود زردی پس از بیماری های کبدی، سیروز، هپاتیت و اختلال عملکرد کبد نشان داده است.

زرشک:

یک گیاه هندی، آسیا ست، سابقه طولانی در درمان اختلال عملکرد کبد و بهبود جریان اسید صفراوی دارد، اما اغلب برای درمان زردی استفاده می شود. ماده موثر و موثر این گیاه آلکالوئیدی به نام بربرین است که عملکرد کبد را بهبود می بخشد و ترشح اسیدهای صفراوی را از کبد تحریک می کند و جریان آن را در مجاری صفراوی بهبود می بخشد، به خصوص در مواقعی که به دلایل مختلف در مجاری کبدی انسداد وجود دارد. از ترشح و جریان اسیدهای صفراوی جلوگیری می کند. علاوه بر این در بهبود یرقان و کاهش افزایش بیلی روبین پس از این مشکل مفید خواهد بود. این ترکیب همچنین می تواند در بهبود التهاب کیسه صفرا و تشکیل سنگ های صفراوی ناشی از سوء استفاده از چربی های غذایی موثر باشد. این گیاه با از بین بردن ترکیبات مضر سرطان زا، متابولیت های سمی ناشی از متابولیسم الکل در کبد و رادیکال های آزاد می تواند به پاکسازی کبد کمک کند.

بیشتر بخوانید  کاربرد درمانی پوسته ایسپاقولا

زردچوبه (زردچوبه):

گیاهی از خانواده زنجبیل با مزایای فراوان است که سابقه پزشکی آن به 1000 سال قبل باز می گردد. بسیاری از متخصصان و گیاه شناسان معتقدند زردچوبه به دلیل خواص ضد التهابی و ضد آرتروز در درمان آرتروز موثر است، اما مطالعات بسیاری فواید استفاده از این ترکیب را در بهبود سلامت و عملکرد کبد نشان داده است. جزء فعال و موثر این گیاه ترکیبی به نام کورکومین است که تمام فواید زردچوبه مربوط به این ترکیب را دارد. یکی از روش هایی که کبد برای سم زدایی استفاده می کند، افزایش ترشح صفرا و افزایش جریان صفرا در مجاری صفراوی است. کورکومین با تحریک ترشح صفرا و افزایش جریان اسیدهای صفراوی به کبد در فرآیند سم زدایی کمک می کند. علاوه بر این کورکومین دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که می تواند در از بین بردن رادیکال های آزاد و ترکیبات مضر کبد نیز مفید باشد.کورکومین پیشرفت بیماری های کبدی را به تاخیر می اندازد.

کنگر فرنگی:

این گیاه از خانواده کاسنی است که مواد موثره آن سینارین و کافئیک اسید است که از کبد در برابر عوامل بیماری زا محافظت می کند. مطالعات انجام شده در مورد اثربخشی کنگر فرنگی بر سلامت کبد نشان داده است که مصرف کنگر به طور قابل توجهی ترشح صفرا از کبد را تحریک می کند و جریان صفرا را در مجاری صفراوی افزایش می دهد و می تواند به فرآیند سم زدایی کبد کمک کند. گروه دیگری از مطالعات نشان داد که این ترکیب می تواند علائم بیماری های کبد و صفرا را بهبود بخشد. علاوه بر این باعث کاهش قابل توجه سطح کلسترول و تری گلیسیرید سرم می شود و همچنین می تواند تجمع چربی در کبد را کاهش دهد، بنابراین در بهبود کبد چرب موثر است.

بیشتر بخوانید  فواید درمانی صابون 12 گیاه ان جی (NG)

متیونین:

اسید آمینه ضروری حاوی گوگرد که در تشکیل اسیدهای نوکلئیک، کلاژن و پروتئین ها نقش دارد. وجود متیونین برای سلامت کبد بسیار مهم است. این اسید آمینه از تجزیه چربی در کبد جلوگیری می کند و به فرآیند تجزیه چربی در کبد کمک می کند بنابراین از تجمع چربی در کبد و تشکیل کبد چرب جلوگیری می کند همچنین می تواند به بهبود و کاهش بیماری کمک کند. در بیماران مبتلا به کبد چرب

کولین:

کولین یک امولسیفایر چربی است که معمولاً در ویتامین های B موجود است. اما این طبقه بندی به دلیل شباهت عملکردی کولین با سایر اجزای این خانواده است و نه به دلیل شباهت در ساختار شیمیایی آن. کولین با استفاده از متیونین در بدن سنتز می شود و اسید فولیک و کوبالامین سنتز شده ضروری هستند. کولین یک ماده لیپوتروپیک است که برای متابولیسم چربی ها در بدن ضروری است. کولین همچنین یک ترکیب مهم در غشای سلولی به شکل فسفاتیدیل کولین و میلین اسفنجی است. حرکت چربی به داخل سلول ها را تسهیل می کند که از رسوب چربی در کبد جلوگیری می کند که به دلیل کمبود کولین VLDL سنتز نمی شود و در نتیجه باعث تجمع چربی در کبد می شود و می تواند منجر به چربی شود. کبد.

اینوزیتول:

اینوزیتول پیش ساز مستقیم فسفولیپیدها است که اجزای اصلی غشای سلولی هستند. همچنین اثر لیپوتروپیک دارد و چربی ها را به محصولات مفید دیگری تبدیل می کند و از تجمع چربی در کبد جلوگیری می کند، بنابراین می تواند در پیشگیری از کبد چرب موثر باشد. کولین و اینوزیتول با هم کارآمدتر از تجمع چربی کار می کنند. جلوگیری کردن.

بیشتر بخوانید  ۹ خاصیت اسرار آمیز یونجه برای درمان بیماری ها

تورین:

اسیدهای آمینه ضروری هستند و جزء اصلی صفرا هستند که به هضم چربی کمک می کنند.این اسید آمینه از طریق تولید اسیدهای صفراوی و تصفیه کبد نقش مهمی در کبد ایفا می کند و همچنین از تشکیل چربی در اطراف کبد جلوگیری می کند. کبد. کمبود تائورین توانایی کبد در سم زدایی و تصفیه کبد را کاهش می دهد، در صورت وجود تورین، سلول های کبد عملکرد موثرتری دارند، در این صورت کبد قادر به دفع سموم از بدن خواهد بود.

فواید قرص های سلامت کبد

  • ترکیبی کاملا “گیاهی” تهیه شده از بهترین گیاهان مفید برای بهبود سلامت و عملکرد کبد
  • انتشار آهسته: جذب بیشتر و بهتر ترکیبات با حداقل عوارض گوارشی
  • مناسب برای گیاه خواران
  • مناسب برای بیماران مبتلا به دیابت، فشار خون بالا، بیماری سلیاک و عدم تحمل لاکتوز
  • حاوی هیچ گونه مواد نگهدارنده، رنگ مصنوعی یا طعم دهنده نیست


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *