مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هشدار جدی | احتمال وقوع سیل در تهران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: حامد یزدیمهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه منطقه تحت تاثیر سامانه پیش بینی شده در ارتفاعات شمالی استان تهران قرار دارد، گفت: با توجه به احتمال روان آب و سیلابی شدن برخی معابر و رودخانه ها به مردم هشدار می دهیم. برای دوری از رودخانه ها

جزدیمر امروز از صدور اخطاریه زرد هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های هواشناسی از بعدازظهر یکشنبه 9 مرداد لغایت چهارشنبه 11 شهریورماه رشد ابرهای همرفتی و بارش های سیل آسا پیش بینی می شود.

یزدیمر با اشاره به اینکه محدوده تحت تاثیر سامانه پیش بینی شده، محدوده و ارتفاعات شمال استان تهران به ویژه ارتفاعات شمال شرق است، تصریح کرد: در این زمینه به دلیل احتمال روان آب و جاری شدن سیلاب در برخی نقاط به مردم هشدار می دهیم. معابر و طغیان رودخانه ها و کانال های فصلی برای دوری از رودخانه.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: به تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران هشدار داده شده است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش مردم در مقابله با مخاطرات بیان کرد: تلاش ما در ستاد مدیریت بحران این است که همواره در ارکان اساسی پیشگیری، آمادگی و واکنش حرکتی رو به رشد داشته باشیم و این امر با برگزاری مانور و آموزش انجام می شود. . برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید  دارندگان سهام عدالت برای گرفتن سود بشتابید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *