مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نزدیک ترین هتل های مشهد به معبد امام رضا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


Zdravo Novo – خدمات توریستی: از آنجایی که زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) چند روزی در مشهد اقامت دارند; آنها مشتاق هستند بیشتر وقت خود را در حرم بگذرانند. به همین دلیل نزدیک بودن هتل آنها به حرم بسیار مهم است.

ما سعی کرده‌ایم لیستی جامع از هتل‌های مشهد که نزدیک‌ترین هتل به معبد امام رضا (ع) هستند را تهیه کنیم. برای یافتن هتل مناسب با هر بودجه ای که در نظر دارید.

هتل های پنج ستاره از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا علیه السلام

هتل مدینه الرضا مشهد

این هتل 5 ستاره در خیابان شیرازی بین شیرازی 2 و 4 واقع شده است و زمان تقریبی رسیدن به حرم از این هتل 2 تا 3 دقیقه می باشد. در واقع تنها 200 متر با حرم فاصله دارد. از این رو مشهد به جز یکی از نزدیک ترین هتل ها، حرم امام رضا (ع) به شمار می رود.

هتل مدینه الرضا با امکانات متنوع و واحدهای اقامتی متنوع (288 اتاق) مورد علاقه زائران حضرت خورشید است. از مهمترین این امکانات می توان به رستوران صنایع دستی، مرکز خرید، کافه، دسترسی به اینترنت در تمامی قسمت های هتل، انواع اتاق ها (ویژه، اقتصادی، استاندارد و لوکس) اشاره کرد.

هتل کسر الضیافه مشهد

هتل کسر الضیافه مشهد یکی از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا (ع) است. برای توصیف بهتر موقعیت این هتل کافی است در ورودی حیاط قرار بگیرید. این هتل در سال 1385 افتتاح شد اما در سال 1397 تغییرات و تعمیراتی انجام شد.

این هتل دارای 57 واحد اقامتی می باشد. رویایی ترین قاب این است که در اتاقی روشن در طبقه سوم هتل بمانید و فقط تصویر عالی از صحن حضرت رئوف را در مقابل چشمان خود داشته باشید. در اتاق های هتل تعداد زیادی اتاق وجود دارد که با توجه به محتوای آنها می تواند انتخاب شما باشد.

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل دراویش مشهد به دلیل نزدیکی به حرم رضوی (حدود 5 دقیقه)، واقع در امام رضا (ع)، بین امام رضا 24 و 26، مرکز توجه زائران امام رضا (ع) است. می توان آن را در صدر لیست هتل های 5 ستاره شهر قرار داد. حدود 10 سال پیش اولین هتل آتریوم در شرق کشور افتتاح شد. این هتل در 20 طبقه ساخته شده و دارای 223 واحد اقامتی می باشد.

بیشتر بخوانید  اردوغان: این لکه سیاه در تاریخ اروپا و بشریت فراموش نخواهد شد - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

در این هتل می توانید بزرگترین انتخاب اتاق ها، رستوران ها، امکانات تفریحی، خدمات مرکز خرید و غیره را بیابید. هتل درویش مشهد با امکانات و اقامتی بی نظیر یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا علیه السلام می باشد.

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل 5 ستاره کسر در امام رضا (ع) بین امام رضا 14 و 16 واقع شده است. شما تمام امکانات رفاهی و خدماتی که از یک هتل 5 ستاره انتظار دارید را خواهید داشت.

همچنین شاهد واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل هستیم. علاوه بر تمام مزایای معمول، برای زوج هایی که برای ماه عسل به مشهد می روند، ماه عسل نیز تدارک دیده شده است.

نزدیک ترین هتل های مشهد به معبد امام رضا

هتل الماس 2 مشهد

این هتل در خیابان امام رضا 20 (ع) واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم 7 دقیقه است. هتل الماس مشهد در مجموع دارای 216 اتاق و سوئیت می باشد. از جمله آنها می توان به اتاق امپراتوری، ماه عسل، اتصال، یک نفره و دو نفره اشاره کرد. این هتل همچنین با رستوران ها، کافه ها و تالارهای متنوع پذیرای زائران محترم می باشد.

هتل الماس ۲ مشهد یکی از بهترین و نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا علیه السلام می باشد.

هتل های چهار ستاره از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا علیه السلام

هتل جواد مشهد

این هتل نوساز در امام رضا (ع) نبش امام رضا 3 واقع شده است و تا حرم 5 دقیقه پیاده روی دارد. هتل جواد تلاش کرده تا فضایی آرام و شرایط عالی را برای رفاه حال زائران فراهم کند. از امکاناتی مانند پارکینگ، فروشگاه، رستوران، کافی نت، اینترنت پرسرعت، سونا و جکوزی و … می توان نام برد.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید انواع پراید صفر و کارکرده در بازار اعلام شد+ جدول

هتل جواد مشهد یکی از محبوب ترین و نزدیک ترین هتل های مشهد در حرم امام رضا علیه السلام است.

هتل اترک مشهد

این هتل در میدان بیت المقدس، میدان آب و جنب بازار رضا واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم تنها 800 متر است. همین فاصله کم از حرم و بازار رضا، این هتل را به یکی از محبوب ترین هتل های مشهد تبدیل کرده است. هتل اترک نیز امکانات و خدمات بسیار خوبی را برای زائران ارائه می دهد.

هتل اترک یکی از زیباترین و نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا (ع) است.

نزدیک ترین هتل های مشهد به معبد امام رضا

هتل فردوس مشهد

این هتل در امام رضا (ع)، نبش امام رضا 8 واقع شده است. شما می توانید آپارتمان خود را با غذا و بدون غذا رزرو کنید. این هتل علاوه بر اینکه یکی از نزدیک ترین هتل های مشهد، حرم امام رضا ساوس است، به مراکز خرید و مکان های دیدنی و تاریخی نیز بسیار نزدیک است.

هتل الماس جدید مشهد

این هتل در امام رضا (ع) و مهرآیین، امام رضا 9، پ. 85. هتل الماس جدید مشهد فقط 800 متر با حرم فاصله دارد.

هتل نوین الماس نسبت به سایر هتل های 4 ستاره امکانات بهتر و ایده آل تری دارد. امکانات شامل اسپا، حمام سنتی، سرویس اتاق 24 ساعته، رستوران و کافه در فضای باز، اتاق کنفرانس، استخر و سونا می باشد.

همچنین با توجه به تنوع واحدهای اقامتی گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای خانوادگی و کاری است.

هتل الماس 1 مشهد

این هتل در امام رضا (ع) بین امام رضا 4 و 6 واقع شده است.فاصله این هتل تا حرم 5 دقیقه می باشد. به دلیل نزدیک بودن به حرم، تصویر زیبایی از حرم در رستوران ها به چشم می خورد. یکی از مزیت های بزرگ هتل الماس 1 مشهد اتاق جلسات است. که معمولا پیشنهاد بسیار خوبی برای سفرهای کاری است.

سایر هتل های 4 ستاره که از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا (ع) هستند. می توان هتل های کیانا، هتل تارا، هتل ولفر پردیس و هتل نگین پاسارگاد را نام برد.

بیشتر بخوانید  آغاز واریز «عیدی» بازنشستگان کشوری از عصر امروز

هتل اطلس مشهد

نزدیک ترین هتل های مشهد به معبد امام رضا


این هتل در میدان اورشلیم و تنها 3 دقیقه پیاده تا حرم واقع شده است. سال تاسیس هتل اطلس به سال 1976 برمی گردد. که هر ساله در خدمت زائران زیادی است.

هتل رضویه مشهد

این هتل نیز در نزدیکی هتل اطلس و در همین آدرس قرار دارد. این هتل به تازگی بازسازی شده و به دلیل مجاورت با حرم، پنجره های آن مشرف به حرم است.

هتل سهند مشهد

هتل سهند در خیابان امام رضا (ع) و کربلا در خیابان امام رضا 2 واقع شده است و تنها 500 متر با حرم فاصله دارد. این هتل شاتل رایگان دارد. و برنامه های گردشگری برگزار می کند.

از دیگر هتل های 3 ستاره نزدیک حرم می توان به هتل ترا، هتل سیمرغ فیروزه، هتل آدینا و هتل جواهر شرق اشاره کرد.

لیست هتل های دو ستاره از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا (ع)

س هتل ادریس در میدان بیت المقدس و جنب بازار رضا واقع شده است

هتل اب سیلک به آدرس امام رضا (ع)، امام رضا 2، کربلای معلی واقع شده است

ج هتل جولری در امام رضا (ع)، نبش خیابان امام رضا 6 واقع شده است

هتل جا جاوید در طبرسی، 25 طبرسی، کوی جوادیه 6، پلاک 25 طبرسی واقع شده است

هتل کارن در خیابان امام رضا (ع)، امام رضا 8، نبش رجب زاده سوم کوچه

هتل بشاری در خیابان خسروی، کوی سرشور، نبش سرشور 5 واقع شده است.

لیست هتل های تک ستاره از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر امام رضا (ع)

هتل سه سهند 2 واقع در امام رضا (ع)، امام رضا 8، چهارراه سوم

هتل مرمر مرمر واقع در امام رضا (ع)، امام رضا 8، نبش چهارراه سوم

هتل ام پرهام در آخوند خراسانی، نبش آخوند خراسانی 25 واقع شده است

امیدواریم دید جامعی از نزدیکترین هتل های مشهد به حرم امام رضا علیه السلام داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *