مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نحوه دریافت گواهی پایان خدمت موقت اربعین + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سفر اربعین بدون کارت پایان خدمت

تشویق کننده: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به مهلت 33 روزه مشمولان غایب برای سفر به عراق، گفت: افرادی که کارت پایان خدمت برای آنها صادر نشده است، در صورت نیاز می توانند تاییدیه موقت دریافت کنند.

سردار تقی مهری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انجام وظایف عمومی برای سهولت سفر غایبان به عراق، اظهار داشت: همانطور که قبلاً اعلام شده بود، کلیه مشمولان غایب اعم از طلاب، طلاب و طلاب که قصد زیارت اربعین حسینی عراق را دارند. ، می توانند با تمهیدات ویژه نیروهای پلیس وظیفه عمومی در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

وی افزود: در گذشته این افراد با قرار وثیقه برای رفتن به خارج از کشور آزاد می شدند (حتی در ایام اربعین حسینی) اما اکنون با اقدامات پلیسی این افراد می توانند در این ایام باشند، یعنی. 28 اکتبر تا 31 اکتبر. «نوامبر 2009. بدون نیاز به وثیقه از کشور خارج شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: با این شرایط جدید نیازی به تودیع وثیقه نیست و مشمولان این موضوع می توانند از طریق اینترنت مجوز خروج از کشور بگیرند یا در خدمت وظیفه عمومی سازمان حضور یابند. ” استان های مربوط به خدمت آنها ».

افرادی که کارت پایان خدمت آنها هنوز صادر نشده است می توانند گواهی پایان خدمت موقت دریافت کنند

سردار مهری در پاسخ به این سوال که تکلیف سربازانی که مدت زیادی خدمت کرده اند اما هنوز کارت خدمت خود را دریافت نکرده اند، چه می شود، گفت: اگر بیش از دو هفته از پایان خدمت سربازی گذشته باشد و تمام مراحل اخذ مدرک دیپلم را طی کنم باید می گویند اقدامات لازم برای چاپ دفترچه آن سرباز انجام شده است.

بیشتر بخوانید  استعفای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت تکذیب شد

وی ادامه داد: اما ممکن است در روند ارسال کارت از طریق پست مشکلی وجود داشته باشد و کارت به دست آن فرد نرسیده باشد، بنابراین توصیه می کنم این افراد مجددا به مراکز خدمات عمومی مراجعه کنند تا مشکلشان بررسی و رصد شود.

رئیس PE ناجا در پایان خاطرنشان کرد: اگر فردی نیاز فوری به دفترچه شغلی یا سوالات دیگر داشته باشد اما هنوز دو هفته بعد از اینکه گفتم کارت پایان خدمت دریافت نکرده است می تواند با OJS تماس گرفته و به طور موقت گواهی مبنی بر این موضوع را دریافت کند. در پایان خدمت است و واقعاً با آن گواهی کار خود را انجام می دهد.

گواهی موقت فقط با ثبت نام در سامانه قابل جعل است

در حالی که سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمهیداتی برای تسهیل خروج مشمولان غایب و حتی سربازانی که خدمت سربازی آنها به پایان رسیده است، خبر داده بود، سرهنگ سید محمدرضا طبایی، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا چندی پیش به پرسشی پاسخ داد. از مهر وی در پاسخ به این سوال که آیا گواهی پایان خدمت موقت می تواند منجر به دریافت گذرنامه یا برگه تردد سربازی شود، گفت: از آنجایی که امکان جعل این گواهی وجود دارد، پلیس پایان خدمت را نمی پذیرد. گواهینامه سربازان و باید در سامانه ثبت شود.» برای صدور گذرنامه یا کارت راهنمایی و رانندگی برای آنها.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *