مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

موافقت مجلس و دولت برای ارائه لایحه تغییر وضعیت کارگران پیمانی و قراردادی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از توافق ضمنی این کمیسیون و دولت برای ارائه لایحه دولت در خصوص تغییر وضعیت کارکنان قراردادی و قراردادی خبر داد.

کیومرث سرمدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت طرح ساماندهی دولتمردان در این کمیسیون گفت:

وی افزود: در این جلسه موافقت ضمنی شد که دولت لایحه تعیین وضعیت کارگران پیمانی و قراردادی را با توجه به اینکه بار مالی دارد به منظور ساماندهی وضعیت کارگران قراردادی به مجلس ارائه کند. ” یا کارمندان قراردادی.»

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: اگر مجلس بر تصمیم خود برای انتصاب کارگران قراردادی پافشاری می کرد، شورای نگهبان به دلیل بار مالی این طرح را رد می کرد، اما اگر دولت لایحه ای ارائه می داد، بار مالی را در نظر می گرفت و بنابراین برای اجرای طرح مشکلی ندارند

سرمدی تصریح کرد: همچنین بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس مقرر شد شرکت های واسطه جذب و نیروهای شرکتی به وضعیت تبدیل شوند.

وی تاکید کرد: گزارش نهایی کمیسیون اجتماعی مجلس برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیات رئیسه می شود و احتمالا تا پایان خردادماه بررسی این موضوع در مجلس به پایان رسیده و طرح ارسال می شود. . شورای نگهبان برای بررسی

حدود 180 نماینده در نامه ای به هیئت رئیسه خواستار درج طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار جلسه علنی هستند که بلافاصله پس از گزارش کمیسیون به کمیته در دستور کار جلسه علنی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید  ۳۰ ایده ساده برای ساخت کارت پستال روز پدر | پدرت رو با این کارت پستال‌های دست‌ساز سورپرایز کن
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *