مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در جاده قدیم قزوین

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تعطیلات آخر هفته و رعایت نکردن برخی از شهروندان، متاسفانه در حال حاضر لاین شمالی آزادراه قزوین – کرج و قزوین – رشت به همراه کنارگذر شمالی قزوین با ترافیک سنگین روبرو شده است.

به گفته وی، ترافیک در لاین آزادراه قزوین – زنجان نیز نیمه سنگین بوده و تردد خودروها تا حدودی به صورت کند انجام می شود.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به عدم رعایت برخی از رانندگان در اعمال مقررات راهنمایی و رانندگی، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از رانندگان با توقف در حاشیه راه به قصد استراحت فکر می کنند که در جای امنی توقف کرده اند در حالی که این اقدام آنان بسیار خطرساز بوده و علاوه بر به خطرانداختن جان خود و سرنشینان، برای سایر خودورهای عبوری نیز خطرآفرین خواهند بود.

وی اضافه کرد: با توجه به سنگینی ترافیک در سطح راه های استان، به خصوص آزادراه ها، به رانندگان توصیه می شود تا ضمن رعایت دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و برای رسیدن به مقصد نیز عجله ای نداشته باشند.

به گفته رییس پلیس راه استان قزوین، رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، صحبت نکردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو و استراحت ۲۰ دقیقه ای به ازای هر ۲ ساعت رانندگی از جمله مواردی هستند که رانندگان در طول سفر باید به آن توجه داشته باشند. 

بیشتر بخوانید  درگذشت داود فرجی پور، مالک قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران / فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *