مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی یک روش خانگی و راحت برای درمان عوارض شایع میکرودرم ابریژن

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


در این مقاله، ابتدا عوامل شایع در بوجود آمدن عوارض میکرودرم را به طور کامل بررسی می کنیم. همچنین درباره نکاتی طلایی جهت خرید دستگاه میکرودرم متناسب با نیازتان صحبت خواهیم کرد. سپس با معرفی دستگاه ماسک ساز که بسیار کاربردی، بی خطر و اقتصادی است؛ به شما یاد می دهیم که چگونه بدون دردسر و پرداخت هزینه های اضافی، بهترین و سریع ترین ماسک مناسب صورتتان را در خانه بسازید. پس با ما همراه باشید.

معرفی یک روش خانگی و راحت برای درمان عوارض شایع میکرودرم ابریژن

چرا به عوارض میکرودرم دچار می شویم؟

احتمالا اگر میکرودرم ابریژن انجام داده باشید، این سوال برایتان پیش آمده که “چرا عوارض میکرودرم روی صورت من پدیدار می شود؟”

پاسخ به این سوال، به موارد بسیاری بستگی دارد که نمی توان تمام آن را در این مقاله گنجاند. اما می توان به چند مورد از مهمترین و رایج ترین این عوامل اشاره کرد:

  1. استفاده از دستگاه میکرودرم غیر اصل و بی کیفیت

با توجه به زیاد شدن مارک ها و برند های دستگاه میکرودرم در بازار، انتخاب دستگاه مناسب، کار تقریبا سختی به نظر می رسد. همین امر باعث می شود تا افراد، بدون داشتن اطلاع کافی، از دستگاه بی کیفیت و تقلبی برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند. توصیه می کنیم برای خرید دستگاه میکرودرم مناسب، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • کاربرد دستگاه میکرودرم: که در سه دسته خانگی، سالنی یا کلینیکی تقسیم بندی می شوند. با توجه به هدفتان از انجام میکرودرم، دستگاه مناسب را انتخاب نمایید.
  • منبع تغذیه دستگاه: معمولا، دستگاه های میکرودرم کلینیکی با برق و دستگاه های خانگی با باتری کار می کنند.
  • ویژگی کنترل قدرت: اغلب دستگاه های میکرودرم ، قابلیت تنظیم سطح سرعت را دارند. شما می توانید با توجه به نیاز، دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمایید.
  • سری قابل تعویض: سری های دستگاه میکرودرم که ممکن است زیاد جدی گرفته نشوند، اما در بهبود نتایج درمان خیلی تاثیر می گذارند. اگر این طور نبود، قرار دادن سری های مختلف، همراه دستگاه، کار بیهوده ای به نظر می رسید. اما هر سری کار جداگانه ای انجام می دهد. سری های نرم برای پوست های نازک و حساس و سری های زبر برای پوست های ضخیم و سفت مورد استفاده قرار می گیرند.
بیشتر بخوانید  مدل مو پسرانه 2017 + مدل مو مردانه و رنگ مو مردانه

معرفی یک روش خانگی و راحت برای درمان عوارض شایع میکرودرم ابریژن

  1. رعایت نکردن مراقبت های قبل و بعد از میکرودرم ابریژن

این مورد، یکی از شایع ترین عواملیست که موجب می­شود، میکرودرمی نتایج دلخواهی که می خواهیم را روی پوستمان نشان ندهد. برای اینکه با این موارد آشنا شوید، تعدادی از مهمترین این اقدامات را برایتان آورده ایم:

  • بعد از اتمام میکرودرم ابریژن ، بلافاصله صورت خود را بشویید.
  • قبل از عمل، داروهایی که می توانند بر روی پوستتان تاثیر بگذارند را مصرف نکنید.
  • به صورت مستمر از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده استفاده کنید.
  • از ماساژ دادن و کشیدن ناحیه تحت عمل، پرهیز کنید.
  • هرگز بعد از عمل، زیر آب داغ قرار نگیرید.
  • پوست خود را مرطوب نگه دارید.
  • قبل و بعد از عمل، از انجام اپیلاسیون صورت خودداری کنید.
  1. اعتماد به پزشک های غیر معتبر و سودجو

متاسفانه، علی رغم تاکید بر رعایت توصیه ها و موارد ایمنی در انتخاب پزشک متخصص معتبر و مجرب، باز هم افرادی هستند که به دام افراد سودجو و به ظاهر دلسوز گرفتار می شوند. خواهشمندیم قبل انجام میکردرم ابریژن، از مجرب بودن و مهارت کافی پزشک مطمئن شده و همان ابتدا صورت ارزشمند خود را در اختیار افراد کلاهبردار قرار ندهید.

تا به اینجا، رایج ترین عوامل بروز عوارض میکرودرم را برایتان شرح دادیم. بدیهی است که اگر موارد بالا را رعایت نکنید؛ به این عوارض جبران ناپذیر دچار می شوید. آن وقت تکلیف چیست؟ اگر دچار عوارض میکرودرم شدم، چه کار کنم تا علائم آن رفع شود؟ برای پاسخ به این قبیل سوالات، به بخش جذاب مقاله یعنی معرفی بهترین روش برای رفع عوارض میکرودرم ابریژن که در ادامه آمده است، مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید  رنگ مو مناسب افرادی با پوست تیره

معرفی یک روش خانگی و راحت برای درمان عوارض شایع میکرودرم ابریژن

دستگاه ماسک ساز صورت

بله درست شنیده اید! شما می توانید با استفاده از دستگاه ماسک ساز صورت ، به طرز باورنکردنی و خیلی راحت و آسان، ماسک مناسب صورتتان را بسازید. همچنین به راحتی از شر عوارض میکرودرم خلاص شوید! آن هم با صرف فقط چند دقیقه!

ماسک هایی که با این دستگاه تولید می شوند، کاملا طبیعی و ارگانیک هستند و قابلیت استفاده برای انواع پوست را دارند. همچنین، با توجه به اینکه در این دستگاه از مواد اولیه طبیعی و تازه در ساخت ماسک استفاده می شود، ماسک های تولید شده، هیچگونه عوارضی برای پوست نخواهند داشت.

کاربرد و فواید دستگاه تولید ماسک صورت

از مزایا دستگاه ماسک سازی صورت ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت انواع ماسک صورت و متناسب با نیاز فرد
  • قابل استفاده از انواع میوه ها و سبزیجات تازه
  • فرآیند بی صدا و اتوماتیک تولید ماسک
  • ساخت ماسک های 100% طبیعی
  • فرآیند خودکار تمیز کردن دستگاه ماسک ساز ، از مواد باقی مانده در محفظه

معرفی یک روش خانگی و راحت برای درمان عوارض شایع میکرودرم ابریژن

در ادامه، طرز کار دستگاه ماسک سازی صورت را به طور کامل برایتان توضیح داده ایم.

آموزش استفاده از دستگاه ماسک ساز صورت

همانطور که در بالا اشاره کردیم، نحوه کار با دستگاه تولید ماسک صورت ، خیلی راحت است و به هیچ کار اضافی نیاز ندارد. شما عزیزان، برای ساخت ماسک صورت دلخواهتان، فقط کافیست بدانید پوستتان به کدام یک از سبزیجات و میوه ها نیاز دارد. سپس باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. میوه ها و سبزیجات مورد نیازتان را خوب بشویید و آبگیری کنید. (از جمله موادی که استفاده از آن ها به منسجم شدن و بهتر شدن ماسک کمک می کند؛ می توان به شیر، عسل، شیر سویا، تخم مرغ، آبمیوه و… اشاره کرد.)
  2. آبمیوه های تازه و ترکیبات دیگر را داخل محفظه دستگاه بریزید. (توجه کنید کلیه موادی که داخل دستگاه می ریزید، باید تماماً به صورت مایع باشند. همچنین حجم نرمال مواد برای تولید ماسک، 25 میلی لیتر ماده سازنده ماسک و 70 میلی لیتر، آب می باشد.)
  3. در این مرحله، دکمه روی دستگاه را برای روشن کردن آن، فشار دهید. سپس تایمر دستگاه روشن شده و زمان آماده شدن ماسک صورت خانگی را برایتان نشان می دهد.
  4. پس اتمام زمان موردنظر، دکمه را بار دیگر فشار داده تا محتویات ماسک روی صفحه مقابل دستگاه قرار بگیرد. سپس دکمه را چند ثانیه نگه دارید تا دستگاه خاموش شود.
  5. در انتها نیز، اندکی صبر کنید تا ساختار ماسک منسجم شود و به اصطلاح، خود را بگیرد.
بیشتر بخوانید  کاهش چین و چروک با لیزر درمانی مدرن

تبریک می گویم! اکنون، ماسک خانگی خود را درست کرده اید و می توانید آن را بر روی صورت خود قرار دهید.

اگر می خواهید این دستگاه ماسک ساز را با کیفیت بالا و از جای معتبر تهیه کنید، فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا ، این امکان را برایتان فراهم کرده است. فروشگاه زیبایی شفا ، با بیش از 30 سال تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است. شما می توانید برای خرید دستگاه ماسک ساز و همچنین دستگاه میکرودرم اصل و با کیفیت، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

شماره های تماس: ۰۲۱۶۶۴۷۸۲۴۸ ۰۹۳۳۵۱۰۴۶۴۱


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *