مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مشاور احمدی نژاد به دلیل فشار همسرش خودکشی کرد؟!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خودکشی مشاور احمدی نژاد

دلگرم: مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به خبر خودکشی عبدالرضا داوری واکنش نشان داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به مناسبت اخبار منتشر شده مبنی بر خودکشی عبدالرضا داوری مشاور محمود احمدی نژاد اعلام کرد که تاکنون خبری از تحقیقات انجام شده در دست نیست.

صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه عبدالرضا داوری مشاور محمود احمدی نژاد صبح امروز بر اثر خودکشی در منزلش درگذشت. او در روزهای اخیر تحت پوشش رسانه ای بی سابقه همسرش قرار گرفته است.

همسر عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد

از الهام سلمانی همسر عبدالرضا داوری اطلاعی در دست نیست. با یکی دو قاب عکس کنار همسرش و احمدی نژاد. او در روزهای گذشته با انتشار توییت هایی درباره رابطه پرستو و همسرش جنجال به پا کرد.

الهام سلمانی همسر عبدالرضا داوری در چند توئیت از هجوم پرستو به زندگی شخصی همسرش عبدالرضا داوری خبر داد.

الهام سلمانی در چند توئیت مدعی شد که عبدالرضا داوری هزینه مدرسه فرزندانش را صرف هزینه های زندگی و اجاره خانه سالمندان به نام «ف-کاف» کرده است.

سلمانی همچنین در توئیتی دیگر مدعی شد که عبدالرضا داوری وی را به اقدام خشونت آمیز تهدید کرده و از وی خواسته است که اکانت توییتر خود را هک کرده است.


آیا عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد خودکشی کرد؟

این در حالی است که صبح امروز عبدالرضا داوری یکی از چهره های نزدیک به احمدی نژاد و یکی از اعضای دفتر وی در واکنش به توئیت همسرش «الهام سلمانی» که مدعی وجود «پرستویی» در زندگی آنها شده بود، به انصاف نیوز گفت. که در آستانه جدا شدن از سلمانی است و بلعیده نمی شود.

بیشتر بخوانید  عکس جدید اصغر سمسارزاده بازیگر پیشکسوت با لباس پلیس!

قاضی که از شش روز پیش در توئیتر فعال نبوده، در پاسخ به سوال یکی از دوستانش که آیا از مطالبی که خانم الهام سلمانی در دو روز اخیر در توییتر منتشر کرده اطلاعی دارد، گفت: تلفن همراه به سرقت رفته است، من. به تلگرام و توییتر دسترسی ندارند. . اما خواهرم دیشب چیزی به من نشان داد.


مشاور احمدی نژاد: می خواهم از همسرم طلاق بگیرم

در پاسخ به این سوال که “چه مدت از هم جدا زندگی کرده اید” قضاوت کنید. جریان این توییت ها چیست؟ وی گفت: نوروز سال گذشته که از زندان به مرخصی استعلاجی می رفتم سوالاتی پیش آمد و چند سال پیش تصمیم به جدایی از او گرفتم.

وی در خصوص ادعای سر کار بودن پرستو نیز گفت: نزدیک ترین افراد به من چه در دفتر آقای احمدی نژاد و چه امثال شما می دانند که حداقل یک سال است که به طور جدی به دنبال طلاق هستم.

خانواده او و خانواده من در جریان هستند. سوال خاصی نیست، یک وقت دو نفر تصمیم می گیرند زندگی را شروع کنند و یک وقت به این نتیجه می رسند که توافق و سازش وجود ندارد و در نهایت قانون از هم جدا می شوند. این حق آنهاست. برایم عجیب بود که این حادثه را به مسائل امنیتی نسبت دادند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *