مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مراسم عروسی پر سر و صدای پوریا پورسرخ با زن روسی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: پوریا پورسرخ او بازیگر سینما و تلویزیون است. پوریا پورسرخ او بازیگر محبوب سینماست. پوریا پورسرخ این امر بر محبوبیت سریال کیمیا افزود. خبر ازدواج پوریا پورسرخ پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون دارای مدرک دکترای فیزیولوژی گیاهی است و علاوه بر بازیگری در زمینه محوطه سازی و ترجمه مقالات مجلات علمی نیز فعالیت دارد.

پوریا پورسرخ

بیوگرافی پوریا پورسرخا

پوریا پورسرخ در ساعت 4 بامداد چهارم تیرماه 1356 به دنیا آمد. پوریا در شهرک تهران جردن به دنیا آمد و بزرگ شد و اولین فرزند خانواده است. پوریا پورسرخ دو خواهر و یک برادر کوچکتر دارد. مادرش معلم زبان و پدرش بازنشسته شرکت نفت است. پوریا پورسرخ مجرد است. او به خانواده خود بسیار افتخار می کند و از خانواده خود به خوبی یاد می کند. همه افراد خانواده پوریا پورسرخ دارای تحصیلات عالی هستند.

کودکی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ از بچگی خیلی شیطون بود. البته با همه این تفاسیر درسش عالی بود. از بس که درس هایش خوب بود، به سادگی به دانشگاه رفت. پوریا پورسرخ برخلاف تصور والدینش رشته تحصیلی خود را انتخاب کرد. پوریا پورسرخ آنقدر به رشته تحصیلی خود علاقه داشت که پس از گذراندن چند ترم وارد بازار کار شد. حتی بعد از گرفتن مدرک فوق لیسانس مدتی برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل ادامه داد. از آنجایی که پدر پوریا پورسرخ در شرکت نفت بود، دوران دبستان را در شهرهای مختلف به ویژه شهرهای جنوبی گذراند. پوریا پورسرخ دوران دبیرستان را در مدرسه شهید باهنر تهران و دوران دبیرستان را در مدرسه رازی گذراند. پوریا پورسرخ فارغ التحصیل رشته اصلاح نباتات از دانشگاه شیراز بود و در آخرین سال تحصیلی در جایگاه سوم قرار گرفت. پوریا پورسرخ فوق لیسانس خود را در تهران گرفت و در رشته فیزیولوژی گیاهی مجدداً در رتبه سوم فارغ التحصیل شد.

بیشتر بخوانید  سالاد سیب زمینی ؛ آموزش طرز تهیه سالاد سیب زمینی سبز و روش تهیه سیب زمینی با ذرت و شوید

پوریا پورسرخ

کیس مناسب برای ازدواج

پوریا پورسرخ هنوز مجرد است و با خانواده اش در اردن زندگی می کند. پوریا پورسرخ هنوز تصمیمی برای ازدواج نگرفته است و دلیل اصلی این تصمیم هم وضعیت فعلی جوانان است. به گزارش پوریا پورسرخ، ماشین شما در عصر مد چیست؟ خانه شما کجاست؟ جایی که شما سفر می کنید و این سوالات بین دختر و پسر مد است، به راحتی نمی توان مورد مناسب را پیدا کرد. پوریا پورسرخ می گوید: به محض اینکه مورد مناسب را پیدا کردم و از هر طرف دیدم که با هم هماهنگ و تفاهم هستیم، مطمئن باشید معطل نمی شوم.

جوایز پوریا پورسرخ

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سومین روز از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر

نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال کیمی

نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال وفا

نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در سریال برادر

پوریا پورسرخ

دوستان صمیمی پوریاپور سرخا

یکی از دوستان صمیمی پوریجا پورسرک که نقش بسزایی در زندگی او داشت، غلامحسین لطیفی است که به پیشنهاد او در سریال فرار بزرگ نقش فرهاد را بازی کرد که منجر به آشنایی در سریال وفا و صاحبدلان شد. این دوستی به قدری پیشرفت کرده است که حتی پوریا پورسرخ هم با آقای لطیفی در مسائل خصوصی زندگی اش در جمع خانواده اش مشورت می کند.

بهترین های دنیای فوتبال از نگاه پوریا پورسرخ

در میان فوتبالیست های تاریخ ایران، «ناصر حجازی» اسطوره پوریا پورسرک است که در «سرزمین تا آسمان» پوریا پورسرها با بقیه فرق دارد و در صدر فهرست پرطرفدارترین ها بی رقیب است. و بهترین های تاریخ فوتبال ایران.

بیشتر بخوانید  برگزاری مسابقات کبدی چند جانبه به یاد شهدای حمله تروریستی در 22 سپتامبر

«آلیا پروینا» به دلیل شایستگی هایش به عنوان بازیکن، کاپیتان و مربی فوتبال ایران بسیار مورد احترام پوری پورسرک است و در میان بازیکنانی که در حال حاضر شاغل هستند و هنوز بازنشسته نشده اند، «علی دایی» یک درجه بالاتر از سرش قرار دارد. بقیه می دانند. به گزارش پوریا پورسرخ، دایی نماد و شناسنامه فوتبال ایران در جهان است و شایستگی و شایستگی جایگاهی را دارد که در آن حضور دارد. او علاوه بر دایی، عاشق رضا عناعتی، محمد نوازی و حامد کاویان پور است و عاشق سبک بازی و افتخاراتی است که برای ایران و باشگاهشان تدارک دیده اند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *