مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مدیرعامل سایپاپرس از ثبت رکورد تولید مجموعه بدنه های کوییک خبر داد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سید مهدی حسینی پور مدیرعامل سایپاپرس در بیانیه ای گفت: سایپاپرس بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت تولید و مونتاژ کشور با تکیه بر نیروهای متخصص و جوان برای تحقق شعار سال و در راستای اهداف خود می باشد.خودروسازی سایپا. برنامه های گروه و افزایش جریان مستقیم تولید، با تعهد و همدلی تمامی همکاران و کارگران متعهد، 800 دستگاه بدنه جانبی را در یک شیفت تولید کرد و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

وی افزود: افزایش تولید این قطعات باعث تحقق برنامه بزرگ گروه سایپا در جلب رضایت مشتریان شده است که این موفقیت موجب تلاش، تلاش و همدلی تمامی همکاران در واحدهای مختلف شده است.

حسینی پور گفت: یکی از مهمترین دلایل رشد تولید بدنه کوییک اجرای برنامه های ارتقای بهره وری، افزایش کیفیت در راستای اجرای سیاست گروه سایپا مبنی بر افزایش تولید خودروی کوییک، افزایش بهره وری و کاهش مجوز و خاموشی های غیرمجاز است.

مدیرعامل سایپا پرس افزود: در حال حاضر تولید قطعات کوییک خودرو در سایپا پرس با کیفیت بسیار خوبی تولید می شود و اجرای سیاست های تولیدی گروه سایپا و استفاده مناسب از امکانات تولیدی و پشتیبانی این رکورد را به ثبت رسانده است. “

حسینی پور تصریح کرد: این موفقیت با برنامه ریزی و تکیه بر ارتقای سطوح کیفی محصولات و استفاده از پتانسیل و توانمندی همکاران ارزشمند سایپاپرس حاصل شده است.

مدیرعامل سایپاپرس افزود: بی شک سایپاپرس در حوزه تولید برای کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری، تولید محصولات منطبق بر استانداردهای ارتباطی گروه سایپا، ارتقای کیفیت، استفاده از آخرین پیشرفت های فناوری تلاش می کند. و مشتریان را راضی نگه دارم. ” سعی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید  آیا دیدن این عکس ها شما را عصبی می کند ؟

سیپانیوز

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *