مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ما نمی خواهیم آمریکا را وارد جنگ با ایران کنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهرا، یک مقام رژیم صهیونیستی گفت این رژیم به دنبال رویارویی نظامی با ایران نیست.

ایال هلاتا، مشاور امنیت داخلی اسرائیل گفت: «ما راه حل نظامی برای برنامه هسته ای ایران یا سوق دادن ایالات متحده به جنگ با تهران نمی خواهیم.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پیشتر گفته بود که همچنان به توافق بین ایران و کشورهای عضو آژانس امیدوار است.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه‌شنبه با یادآوری مشکلات کنونی گفت: «البته ما همچنان امیدواریم که در یک زمان معقول به توافق دست پیدا کنیم، اگرچه باید این واقعیت را بپذیریم که پنجره فرصت (توافق) در هر زمان ممکن است. . به هر حال در وین.برای بستن.

گروسی به کمیته های پارلمان اروپا گفت که به ایران هشدار داده است که در مورد فعالیت های هسته ای خود به اندازه کافی شفاف نیست. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ادعاهای خود افزود: در ماه‌های اخیر آثاری از اورانیوم غنی‌شده را در نقاطی شناسایی کرده‌ایم که ایران هرگز سایت‌های فعالی را اعلام نکرده است.

ادعاهای مکرر آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر ابهام در برنامه هسته ای ایران پس از آن مطرح شد که جمهوری اسلامی علیرغم نقض توافق آمریکا و زیر پا گذاشتن برجام، به مدت یک سال به تمامی تعهدات خود در این توافق عمل کرد و سپس به تدریج لغو شد.

در حال حاضر، جمهوری اسلامی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه دسترسی مجدد به فیلم‌های دوربین‌های نظارتی در سایت‌های هسته‌ای خود را مشروط به لغو تحریم‌های یکجانبه ایالات متحده داده است.

بیشتر بخوانید  نشست کمیسیون مشترک کوتاه و سازنده بود

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *