مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

لحظه نجات 35 کوهنورد و کوهنورد گرفتار در طوفان توچال / فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، ملکی گفت: حوالی ساعت 12 طی تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، یک نفر از گرفتار شدن در ارتفاعات توچالا خبر داد. تیم ویژه امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به ایستگاه 7 اعزام و از آنجا پس از کولاک و طوفان شدید به سمت قله حرکت کردند که متوجه حضور گروه دیگری که نیاز به کمک داشتند، شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه به سراغ رای گیری رفتند و یک گروه به سمت تماس گیرنده. 16 مرد و زن گمشده پیدا شده و به ایستگاه 7 منتقل شدند.

به گفته ملکی، گروهی دیگر آقای کالر را پیدا کردند و در همان زمان متوجه شدند که دو نفر دیگر در همان منطقه هستند و آنها را پیدا کردند. در برف و کولاک بزرگ در حالی که گروه در حال حرکت 3 نفر به پایین بودند، گروه 16 نفری دیگری را پیدا کردند که راه خود را گم کردند. همه به سمت ایستگاه 7 حرکت کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در مجموع چهار حادثه 35 نفر شامل 19 زن و 16 مرد مورد بازجویی قرار گرفتند و به مسیر اصلی بازگشتند. برخی از این افراد سرمازدگی داشتند و در میان آنها کودکان نیز وجود داشت. این عملیات حوالی ساعت 5 بعد از ظهر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف 11 مهر 1401
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *