مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قطعی آب شرب به ارومیه رسیده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، حدود دو هفته بود که برخی مناطق تحت تاثیر قرار گرفتند ارومیه از جمله شیخ تپه و تمکین وش افت فشار آب و برای چند ساعت رنج قطع آب تبدیل شد. به گفته ساکنان این مناطق، افت فشار آب از شیر آب معمولا از ساعت 16 تا پایان شب افزایش می یابد و حتی در ساعات اولیه صبح چند روز اخیر ساکنان این مناطق با مشکلات بزرگی مواجه هستند. . کمبود آب آشامیدنی. همچنین به گفته برخی از ساکنان ارومیه، آب مناطق بالادست این شهر در ساعات خاصی از شبانه روز به طور کامل قطع می شود.

آب در دوره های اوج قطع می شود

علت قطعی آب در برخی مناطق ارومیه توسط لطیف خصیرت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از او پرسیدیم که او در پاسخ به رکنی گفت: متاسفانه در برخی نقاط شهر ارومیه که اکثرا هم ارتفاع با مخازن موجود هستند، در زمان پیک مصرف شاهد کاهش یا افت فشار آب هستیم.

وی افزود: برای رفع این مشکل همه منابع آب شرب ارومیه را با تمام ظرفیت ها رهاسازی کردیم. در این راستا تصفیه خانه های شهید باهنر و گلشهر و 40 حلقه چاه موجود در حال حاضر به بهره برداری می رسد.

خاصیت ادامه داد: اکنون دبی آب از سد شهرچای به تصفیه خانه گلشهر یک هزار و 585 لیتر در ثانیه است. همچنین از سد شهرچای آب وارد تصفیه خانه شماره ارومیه می شود. 1 با دبی 584 لیتر در ثانیه و دبی تولید 40 حلقه چاه آب در شهرستان 1320 لیتر در ثانیه است.

بیشتر بخوانید  آمار خودکشی در میان ثروتمندترین کشورهای جهان

وی در پایان تصریح کرد: کارشناسان واحد عملیاتی، تیم عملیاتی پیمانکاران در زمینه بهره برداری و نگهداری از کلیه تاسیسات تامین، توزیع و تولید آب با توجه به وظایف تعیین شده و مشکل فشار آب با دقت بسیار کار می کنند. . . ریزش مناطق بالادست شهر ارومیه به زودی برطرف می شود.

<п>اعلامیه قطعی آب شرب به ارومیه رسیده است اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *