مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قتل دختر 3 ساله در مشهد توسط پسر 25 ساله/ قاتل: وسوسه های شیطانی به سراغم آمده است!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



عکس همسایه اش را روی شیشه عقب تاکسی چسبانده بودند تا او هم بتواند کمکی به همسایه بی پناهش کند. اما همه این جست و جوها بی فایده بود تا اینکه ۲۲ اردیبهشت ماه پرونده «ماله مهرسه» در پلیس آگاهی خراسان رضوی بررسی شد.

با توجه به اهمیت موضوع و دستور و دستورات سرهنگ کارآگاه «جواد شفیع زاده» (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی)، این پرونده جهت تحقیقات پلیسی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی قرار گرفت. آدم ربایی یا کشتن یک کودک چیزی بیش از یک فرضیه است. به همین دلیل گروهی از کارآگاهان اداره مبارزه با آدم ربایی با نظارت سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی) وارد عمل شده و دوربین های مدار بسته را مورد بازرسی قرار دادند که هیچ ردی از کودک یافت نشد. در حالی که خانواده مهرس هنگام مراجعه به یکی از دوربین های مداربسته یکی از مدارس مجاور به ربودن دخترشان توسط دو دوچرخه سوار نوجوان مشکوک شدند، بررسی ها نشان داد دوچرخه سواران پسربچه ای شش ساله را نیز با خود برده اند و این سوال هیچ ندارد. برای انجام با آن ناپدید شدن مهر

در حالی که جستجو برای یافتن دختر گمشده با فرضیه های مختلف ادامه داشت، دیروز ساعت 15/12 یکی از اهالی خیابان شهید شیرین نژاد که پس از تخریب یک خانه فرسوده در حال ساخت ساختمان بود، برای ادامه ساخت و ساز اقدام به جوشکاری کرد که وارد ساختمان شد، اما ناگهان با یک ساختمان مواجه شد. سفید مشکوک کیسه ای که داخل ساختمان افتاد. وقتی آن را باز کرد، صحنه وحشتناکی در مقابل چشمانش ظاهر شد. جسد دختر جوان در کیف بود.

بیشتر بخوانید  ایا فردا ادارات تعطیل است چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

صاحب ساختمان وحشت زده و وحشت زده با پلیس 110 تماس گرفت و ماجرا را به آنها اطلاع داد. طولی نکشید که پلیس محل به خیابان شهید شیرین نژاد رفت و با مشاهده جسد دختر با پیراهن سفید و شلوار قرمز، به بازپرس ویژه قتل عمد اطلاع داد. مدتی بعد با حضور افسر دادگستری و کارآگاه اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل پیدا شدن جسد، مشخص شد که این دختر گمشده «مهرس» در جستجوی جسد است. او برای حدود چهار روز

پزشک قانونی با حضور در محل ساختمان به دستور بازپرس عارفی رادا جسد را معاینه و علت مرگ را انسداد راه هوایی تشخیص داد. بدین ترتیب تحقیقات علاوه بر روشن شدن قتل دختربچه سه ساله برای تعیین عامل یا عاملان جنایت ادامه یافت. تحقیقات بیشتر نشان داد که جسد از یکی از خانه های اطراف به داخل ساختمان پرتاب شده است. کارآگاهان پس از تفتیش منازل اطراف با حضور نمایندگان قوه قضائیه به منزل رسیدند که کیف های دیگری مشابه کیف جسد به گوشه ای افتاد. وقتی معلوم شد رئیس یک پسر مجرد 25 ساله به نام «ایمان» دارد، فرضیه جنایت این تک فرزند خانواده قوت گرفت زیرا پدر خانواده گفت: «در روز سال «مهرسا» مفقود شده، او و همسرش به شهر رفتند او در خانه بود. وی ادامه داد: وقتی از شهر برگشتم و از اهالی متوجه شدم، برای یافتن دختری، عکس او را پشت پنجره تاکسی‌ام گذاشتم تا به خانواده‌اش کمک کنم تا او را پیدا کنند!

پس از انتقال متهم 25 ساله به پلیس آگاهی، تحقیقات تخصصی آغاز شد تا اینکه لب به لب گشود و اعتراف کرد که دختری سه ساله را کشته است. او با کلمات تکان دهنده ای گفت: من در تهویه مطبوع کار می کنم. آن روز عصر، وقتی برای ناهار به خانه برمی گشتم، با تلفن همراهم مشغول تماشای فیلم های کوتاه و تصاویر مستهجن بودم. وقتی به خانه آمدم در کوچه دختری را دیدم وسوسه شدم. او را به قصد تعرض به داخل خانه آوردم اما او همچنان سر و صدا می کرد. تصمیم گرفتم او را در کوچه رها کنم، اما وقتی به کوچه نگاه کردم، عابرانی بودند که می ترسیدند متوجه سر و صدای دختر شوند، به همین دلیل دختر را به پشت بام بردم. مدام فریاد می زد و چنان سر و صدا می کرد که مجبور شدم گلویش را بفشارم تا فریادهایش را بندازم. آنجا بود که فهمیدم دیگر نفس نمی‌کشد. خیلی ترسیده بودم، برای اینکه کسی متوجه نشود، یکی از کیسه های سفید را از پشت بام برداشتم و جسد دختر جوانی را داخل آن انداختم و سپس کیف را با جسد به داخل ساختمانی که همسایه در حال ساخت آن بود، انداختم.

بیشتر بخوانید  عجیب‌ترین روش اسباب کشی در جهان؛ بالا بردن کامیون با جرثقیل! / فیلم -

«ایمان ـ ت» (متهم این پرونده جنایی) با دستور قاضی عارفی رادا برای تشخیص سلامت روان به پزشکی قانونی منتقل شد اما در بدن دختربچه آثار مشهودی از تجاوز جنسی مشاهده نشد. جالب اینجاست که پدر و مادر متهم که در همسایگی خانواده مقتول زندگی می کنند، زمانی که متوجه شدند تنها فرزندشان به جرم قتل دختر همسایه دستگیر شده است، فقط گریه کردند. تحقیقات تکمیلی درباره اتهامات متهم و همچنین زوایای پنهان این جنایت دردناک ادامه دارد و بازجویی های تیم تخصصی کارآگاه به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی (رئیس یگان قتل عمد) آغاز شده است.

منبع: روزنامه خراسان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *