مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فوری/کدام معلمان مشمول رتبه بندی می شوند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: پس از آن که لایحه قانون رتبه بندی معلمان پس از ده سال در مجلس یازدهم رای آورد، این سوال پیش می آید که چه کادر فرهنگی در این رتبه بندی قرار می گیرند؟

به گزارش ایسنا، یوسف نوری درباره روند انجام رتبه بندی معلمان گفت: دولت لایحه ای را پیشنهاد داد که به مجلس تقدیم شد. در لایحه می توان گفت که بودجه برای رتبه بندی سالی 25 هزار میلیارد تومان بود که با تغییرات مجلس فکر می کنم بودجه آن باید به 36 هزار میلیارد تومان برسد.

وی ادامه داد: 780 هزار همکار فرهنگی در فهرست رتبه بندی حضور دارند. این طرح تغییرات مطلوبی به ویژه برای دوره ابتدایی، همکاران و معلمان ممتاز در زمینه های فقیر و عشایری، کاهش زمان رتبه بندی و … داشت. بخشی از آیین نامه و گزارش اولیه به شورای معاونین ارائه شد. شورای آموزش عالی موظف شد با استفاده از کارشناسان مجرب این موضوع را با کیفیت آموزش مرتبط کند تا از این مزیت خوب برای ارتقای سطح آموزشی نظام آموزشی استفاده کند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: به محض تصویب آیین نامه، کمیسیون های حسابرسی تشکیل می دهیم. برای سال آینده در لایحه قانون بودجه 25 هزار میلیارد تن برای رتبه بندی معلمان پیش بینی شده است. در زمینه کادر اداری تعدادی از همکاران ما تحصیلکرده و تعدادی نیز کادر اداری هستند، تعداد دفاتری که در رتبه بندی قرار نمی گیرند بسیار کم است و به حدود 10000 نفر می رسد.

بیشتر بخوانید  اتحادیه عرب نسبت به تشدید تنش‌ها بین لبنان و اسرائیل ابراز نگرانی کرد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *