مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فصل جدید وارش در راه است ؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بازیگران فصل جدید وارش

دلگرم: تهیه کننده سریال «وارش» گفت: برای ادامه تولید سریال «وارش» با نویسنده صحبتی نشده است، اما این احتمال هم وجود دارد تا ادامه این سریال یک روزی ساخته شود.

«محمودرضا تخشید» تهیه کننده سریال «وارش» درباره ادامه دار شدن این سریال در فصل‌های آتی گفت: با اینکه می‌توان وارد فضاهای دیگری از جمله قصه زندگی بچه‌های وارش شد، اما به نظرم دیگر لطفی ندارد. در این زمینه با نویسنده صحبتی نشده است اما این احتمال هم وجود دارد تا ادامه این سریال یک روزی ساخته شود. ممکن است نویسنده ایده‌ای برای ادامه این سریال داشته باشد که مطرح کند.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال وارش + خلاصه داستان و بازیگران

وی با بیان اینکه در همین دو فصل نیز امکان بیشتر شدن قسمت‌های سریال را داشتیم، افزود: باید بگویم همین دو فصلی که شما از این سریال مشاهده کردید هم امکان زیاد شدن را داشت.

از ورود یارمحمد تا مرحله یوسف و وارش و به نظرم اگر بخواهیم یک بار دیگر این سریال را بسازیم می‌توانیم در تعداد قسمت‌های بیشتری آن را تهیه کنیم.

تهیه کننده سریال «پرستاران» ادامه داد: در این سریال مسیری را دنبال کردیم و آن هم ریتم تند قصه‌گویی بود و این ماجرا اصلا به مسائل مالی مرتبط نیست.

تخشید افزود: برای مثال وارش بعد از فوت یارمحمد آنقدر به استیصال می‌رسد که می‌خواست یکی از بچه‌هایش را سر راه بگذارد و در سکانس بعدی می‌دیدیم که پلو کبابی راه انداخته است. در این فاصله که ما در قاب تصویر ندیدیم مشخص است که اتفاقاتی افتاده است اما ما این را در فیلم‌نامه نداشتیم و با سرعت از آن عبور کردیم.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی عایشه گل چینار بازیگر نقش لیلا در سریال سیب ممنوعه

تخشید درباره عدم استفاده از بازیگران چهره در سریال «وارش» نیز افزود: از زمانی که در شبکه سه مشغول به فعالیت بودم اولویت‌مان برای سریال‌هایی که تولید می‌شد، استفاده از چهره‌های جدید در بازیگری بود. برای مثال سریال ستایش، نرگس و … از این جمله بودند.

وی ادامه داد: اتفاقا یکی از مزایای تولید این سریال معرفی چهره‌های جدید بازیگری است که در آینده می‌توان از همین افراد به عنوان بازیگرهایی که تا به حال کارنامه خوبی داشتند استفاده شود.

منبع: فارس

بیشتر بخوانید : بیوگرافی کامل الهام طهموری بازیگر سریال وارش


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *