مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فرانسه سفیر ایران را دعوت کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه (دیروز) با صدور بیانیه ای از دستگیری دو نفر اروپایی که سازماندهی اغتشاشات و اغتشاشات بودند، خبر داد.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات به ملت شریف ایران یادآوری می کند: اجتماعی شدن و بی ثباتی جامعه وارد کشور شده است که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند. (مانند).

بر اساس این بیانیه، «توطئه‌گران خارجی که در سال‌های اخیر تسلیم سناریوهای مختلف علیه این ملت و ملت بیگانه نشده‌اند، با هدف اجرای طرح تلفیق روش‌های جدید نرم و سخت، دو مامور مجرب را به ایران اعزام کرده‌اند». این افراد ماموریت داشتند تا با توجیه، هدایت، اتصال و اتصال شبکه های آلوده و داخلی، بر مشکلات و مطالبات قشر شریف و پرتلاش جامعه فائق آیند و با تغییر جهت مطالبات و پیوند گروه های مرتبط، جامعه ای با موج هولناک تخریب را به وجود آورند. “و با بدی و ناامنی روبرو شوید.”

وزارت اطلاعات افزود: دو عنصر اصلی، شهروندان یک کشور اروپایی و سازمان‌دهی شده توسط سرویس‌های اطلاعاتی، متخصصان شورش و بی‌ثباتی هستند که طی سال‌ها ماموران محلی خود را در چندین کشور هدف آموزش داده‌اند تا چنین سناریوهایی را تجربه کنند. . ».

منابع خبری غربی روز پنجشنبه (امروز) گزارش دادند که وزارت امور خارجه فرانسه «بازداشت دو شهروند فرانسوی در ایران» را محکوم و با رئیس سفارت ایران تماس گرفت. این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد: دولت فرانسه خواستار آزادی فوری دو شهروند فرانسوی است.

بیشتر بخوانید  واکنش بلینکن به بازی امشب ایران و آمریکا

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *