مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عکس باورنکردنی همایون شجریان در کنار بدلش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: همایون شجریان او خواننده محبوب ایرانی است. همایون شجریان او در 31 اردیبهشت 1354 در تهران به دنیا آمد. خبری که همایون شجریان وی با صحرا دولتشاهی ازدواج کرده است.همایون شجریان او جایگزین خود را در آلبوم جدیدش معرفی کرد.

همایون شجریان

بیوگرافی همجون شجریان

نام: هماجون شجریان

محل تولد: تهران

تاریخ تولد: 1354/2/31

حرفه: خواننده و نوازنده ایرانی

زن: گیتا خوانساری

بچه ها: یاس

هماجون شجریان متولد 31 اردیبهشت 1354 در تهران و فرزند محمدرضا شجریان و برادر مویگان شجریان است. وی از خوانندگان موسیقی ایرانی و نوازنده تنبک و گوسلار است.

دوران کودکی هماجون شجریان

هماجون شجریان از ده سالگی نزد پدرش خوانندگی را با خواهرانش آغاز کرد و در دوران بلوغ به شدت به فراگیری تکنیک آواز و تکنیک اهنگ پرداخت. در همان زمان به هنرستان موسیقی رفت و ویولن را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد و در خارج از هنرستان نزد اردشیر کامکار به فراگیری آنها ادامه داد و با تارا و سنتورا تلفنی آشنا شد.

همایون شجریان

ازدواج و همسر همجون شجریان

گیتا خوانساری همسر همجون شجریان است که در سال 1374 با همجون شجریان ازدواج کرد و دخترش یاسمن پس از دوازده سال ازدواج به دنیا آمد.

دوستان سینمایی همجون شجریان

اکثر فیلمسازان دوستان صمیمی و صمیمی من هستند. پرویز پرستویی، گلاب آدینه، گوهر خیراندیش از این دسته هستند و نیکی کریمی از دوستان سینمای من است که از علاقه مندان به موسیقی کلاسیک است.

بیشتر بخوانید  سود سهام عدالت ۹۰ درصد ایرانی ها آماده واریز شد | در این تاریخ ها منتظر سود سهام عدالت باشید

از بین بچه ها می توان به تئاتر سیامک صفری، بهناز جعفری و خیلی های دیگر اشاره کرد. می دانم هر اسمی بگذارم بعضی ها دلشان برایش تنگ می شود و من شرمنده اش می شوم.

همایون شجریان

تفریحات و علایق همجون شجریان

بعد از سینما هم تئاتر را دوست دارم و همیشه هر فرصتی پیش بیاید به دیدن نمایش می روم.

به بازیگری هم علاقه دارم اما هیچ وقت جراتش را نداشتم. به نظر من یا باید کامل باشی یا اصلا وارد این حرفه نشو. من هرگز این توانایی را در خودم ندیده ام.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل ادبیات نمایشی و مترجمی فرانسه است. مادرش نایب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس است و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

همایون شجریان

درود بر سحر دولتشاهی

نقش سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته سال 1388 توسط همسر سابقش رامبد جوان با نقش یک مرد فضایی بسیار پرطرفدار بود و به سرعت او را به شهرت رساند.

او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد که البته بازی در تئاتر فرصت های خوبی را در اختیار او قرار داد و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد و همچنین حضور در صحنه تئاتر که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد.

اثر دیگر سحر دولتشاهی به زبان او

من از بچگی مجذوب بازیگری بودم، اما واقعیت این است که ادبیات نمایشی خوانده ام و نویسندگی هنوز جزو دغدغه های من است.

بیشتر بخوانید  پروژه مسکن روستایی در 200 شهرک گلستان در حال اجرا است

زمانی که دانشجو بودم، وقتی سر کلاس می نوشتم یا ترجمه می کردم، شاگرد خوبی بودم. خیلی حسودی می کنم اگر هنوز وقت نوشتن نداشته باشم. نوشتن همیشه در ذهن من است. نمی دونم باید وقتش باشه یا باید انجامش بدم! هنوز فکر می کنم نویسندگی یکی از شغل های ایده آل است.

ازدواج سحر دولتشاهی

در 18 مارس 1987 با رامبودا، بازیگر و کارگردان جوان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. آشنایی آنها از تئاتر بود، دولتشاهی می گوید: ما دوستان مشترک زیادی داشتیم و از دور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقت جلب توجه بیشتر رسید تا اینکه بالاخره ازدواج کرد، رامبد بعد از اینکه از من خواستگاری کرد آمد و با پدرم صحبت کرد. . سپس خواستگاری انجام شد.

طلاق سحر دولتشاهی از همسرش

طلاق آنها در سال 1393 در سکوت خبری رخ داد.طرفین تا مدتها این جدایی را تایید نکردند.سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هر دو معتقد بودند مردم نباید وارد حریم خصوصی آنها شوند!

سحر دولتشاهی که سال 93 را به تنهایی و البته در عرصه بازیگری به دلیل طلاق از همسر سابقش رامبد دنبال کرد، در گفتگویی درباره این تنهایی می گوید: من فقط به عنوان یک بازیگر بزرگ نشدم. راه های زیاد.

ماجرای ازدواج دوم سحر دولتشاها

شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و هماجون شجریان از سال 1396 در رسانه ها مطرح شد اما این دو هیچ واکنشی به این خبر نداشتند و این موضوع برای مدتی به فراموشی سپرده شد.

پس از درگذشت استاد محمدرضا شجریان، انتشار عکسی از حضور سحر قریشی در خودروی شخصی خمایون، بار دیگر شایعاتی مبنی بر ازدواج این دو نفر به راه انداخت.

بیشتر بخوانید  دفتر فرماندار ایذه: مردی جوان در تجمعات روز گذشته در این شهر کشته شد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *